even een probleem:
een maand of 2-3 geleden is er bij mijn (wederom) een konijn gedumpt. Bleek een voedster te zijn (geluk bij n ongeluk) dus ik wilde haar koppelen aan een groepje konijnen van mezelf. Eerst dus even apart gezet. Toen is het beestje dus bevallen van een nestje konijnen. inmiddels zijn ze een week of 4-5 oud. Het zijn er 4. Mijjn probleem is: niemand wil ze hebben, de konijntjes zijn wildkleur, bruin dus, dus ik denk niet zo in trek. Normaal geen probleem, ware eht niet dat de vakantieperiode eraan komt en ik dus binennkort wel weer een stuk of 6 extra gedumpte konijnen kan verwachten (want zo kom ik aan mn konijnen, iedereen dumpt ze bij mij neer, uiteraard zonder mijn toestemming). Met 4 jonge konijnen die binnenkort van de moeder af moeten, heb ik dus gigantsich plaatsgebrek!!
En mensen die een konijn voor mn hek zetten houden hier natuurlijk geen rekening mee. Ik zoek dus echt dringend een oplossing, want als ze straks eenw eek of 8 zijn, moeten ze eigenlijk wel weg! ik heb al overal advertenties opgehangen, dierenwinkels, dierenarts, marktplaats, hier ok bokt, rondgevraagd, maar niemand wil een konijn. Iemand nog een idee wat ik meer kan doen om ze kwijt te raken??