cavia bij je komen liggen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

cavia bij je komen liggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 09:23

Gisteravond, had ik milky way uit zijn hok gepakt, en ging ik binnen lekker op de bank met hem zitten. eerst een wortelte voeren, en wat aaien. Daarna ik ie op m'n schouder zitten. Toen werd ik een beetje moe, en ging dan toch maar even liggen op de bank Tong uitsteken Ik had hem gewoon op mijn buik gezet. Heb hem veel geaaid, bij zijn hoofje ook, en onder zijn kinnetje. Op een gegeven moment ging hij echt liggen. Zo in een soort krulletje/rondje, en daarna languit. Zijn oogjes gingen steeds iets meer dicht Haha! .
Ik dacht dat milky way altijd best wel bang was, maar blijkbaar is dat wel veranderd Tong uitsteken
doen jullie caafs dat ook wel eens? Dat ze echt gaan liggen?

salsaentango

Re: cavia bij je komen liggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 09:56

als ik hier purk om schoot heb (maak niet uit hoe) hij gooit de erste minuut meteen zijn pootjes opzij en kopje plat.. en dan gaan de oogjes ook wat dicht haha

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 10:02

Ja, bij ons doen ze het alle drie.
Eerst even paar rondjes rond kijken en als ze daar genoeg van krijgen, dan is het languit liggen en oogjes dicht Dromen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 10:06

Jah hoor mijn Floortje doet dat ook, eerst idd beetje aaien en
dan zoekt ze of je toevallig niks te eten hebt Tong uitsteken
Als ik dan blijf aaien rolt ze ook een soort op haar zij,
schattig is dat Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 18:03

De ene gaat er bij zitten, de andere holt het liefst heel hard weg.. eer je die ook eens te pakken hebt zeg. Stom ding, ging eerst best goed en nu heeft die bedacht dat die niet gepakt wil worden aargh beetje jammer dat goedsul die eerst nooit bewoog nu ook moeilijker doet daardoor.. alleen die kan toch niet hollen dus dat scheelt haha

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:20

Mijn vorige cavia's konden zich ook heerlijk tegen je aan nestelen. Ja De cavia's die ik nu heb zijn nog niet zo vertrouwd.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:43

Mijn caafs gaan ook altijd bij mij liggen, heb ik me arm op me buik en dan gaan ze languit Haha!

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:49

Ja hoor Lachen Dat heb ik ook weleens meegemaakt! Eén van de 2 cavia's die ik nu heb (Lizzy) gaat altijd uitgebreid liggen, ook als ze even naar buiten mogen in de ren, dan pakt ze even haar momentje en gaat ze languit half in het zonnetje liggen Lachen Heeerlijk vindt ze dat Haha! Lotje, het maatje van Lizzy is nu bijna 3 maanden oud, dus die is nog niet helemaal vertrouwd. Die huppelt nog alle kanten op met veel geluid erbij Tong uitsteken

Eén van mijn vorige cavia's sliep ook weleens gewoon languit op een kussen op de bank. Ondertussen kon ik dan mooi even naar de WC Vork

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:51

ja de mijne ook lief is dat he

Lindy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 17:22

Die van mij doet het ook heel vaak.
Meestal als ik hem een poosje op schoot heb..