Afgelopen donderdag was ik met mijn kater van 1 jaar naar de DA geweest want hij snotterde heel erg. Diagnose: zijn tandvlees onstoken, beetje uitgedroogt, infectie aan zijn kin en zijn afweer is niet goed. Hij had een prik gehad voor zijn afweer en antibiotica.
Toen ik vandaag opstond heb ik eten voor hem klaar gemaakt met zijn medicijnen. Toen viel me op dat hij aan het zwalken was, net of hij dronken was. Hij was net wakker dus keek het heel even aan. Later wilde hij van tafel springen en hij viel er gewoon vanaf en als ik hem oppakte was hij ook helemaal slap. Voor de zekerheid de DA gebeld en moest maar even langskomen.
Helaas geen goed bericht: Hij heeft ook blaas ontsteking en zijn nieren werken waarschijnlijk niet naar behoren, daar krijg ik morgen de uitslag van.
nu heb ik begin dit jaar mijn andere siamese kater moeten laten inslapen, omdat bij hem zijn nieren het ook niet meer deden, maar deze was 15 jaar.
nu ben ik bang dat ik deze ook moet laten inslapen, maar wil er wel eerst alles aan gedaan hebben.
Morgen besluit ik of ik hem laat opnemen als zijn bloed slecht uit de test komt.
Ik hoop toch heel erg dat het mee zal vallen, maar de DA zegt dat ik beter van het slechtste uit moet gaan.
heel verhaal maar moest het even kwijt.