Ik heb echt een hele aparte hond

Hij begrijpt je echt als je tegen hem praat, hij luistert super goed, en kan heel veel kunstjes.
Het is me wel eens eerder overkomen, maar dit was echt niet normaal. Ik ging piano spelen, en hij ging zitten, en hij begon opeens 'mee te zingen'. Hij begon echt zo te loeien van hoog naar laag enzo, oehoeeeeeeeeeehoehoeeeeeeeehoee, toen stopte ik even met spelen, en toen stopte hij ook. Toen ik weer verder ging, deed hij het nog een keer

Wat ook zo apart is, hij heeft het tot nu toe alleen maar gedaan bij hetzelfde liedje. Het kan ook toeval zijn maar ik speel ook heel wat andere liedjes en als hij het doet is het tot nu toe alleen maar bij deze geweest.
Hij heeft het ook een keer bij mn moeder gedaan toen ze aan het zingen was.
Altijd als er eimand piano speelt, wil hi jer ook bij zitten. áltijd! Er staat een stoel naast, en hij springt altijd als iemand achter de piano gaat zitten met volle vaart op de stoel en gaat of naast je zitten of naast je slapen.
Maar goed, ik ben erg benieuwd of jullie dit honden vaker hebben zien doen? En of jullie misschien weten waarom hij het doet..?
Groetjes, Maartje