Mijn hond kan zingen ?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaartPaard

Mijn hond kan zingen ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 23:59

Heey,

Ik heb echt een hele aparte hond Knipoog We hebben hem geadopteerd, hij is een zwerfhondje uit griekenland. Naja om een lang verhaal kort te maken is hij bij ons gekomen, en hij heeft iets heel menselijks in zich. Verder echt een geweldig beest.

Hij begrijpt je echt als je tegen hem praat, hij luistert super goed, en kan heel veel kunstjes.
Het is me wel eens eerder overkomen, maar dit was echt niet normaal. Ik ging piano spelen, en hij ging zitten, en hij begon opeens 'mee te zingen'. Hij begon echt zo te loeien van hoog naar laag enzo, oehoeeeeeeeeeehoehoeeeeeeeehoee, toen stopte ik even met spelen, en toen stopte hij ook. Toen ik weer verder ging, deed hij het nog een keer Gaaaap

Wat ook zo apart is, hij heeft het tot nu toe alleen maar gedaan bij hetzelfde liedje. Het kan ook toeval zijn maar ik speel ook heel wat andere liedjes en als hij het doet is het tot nu toe alleen maar bij deze geweest.

Hij heeft het ook een keer bij mn moeder gedaan toen ze aan het zingen was.

Altijd als er eimand piano speelt, wil hi jer ook bij zitten. áltijd! Er staat een stoel naast, en hij springt altijd als iemand achter de piano gaat zitten met volle vaart op de stoel en gaat of naast je zitten of naast je slapen.

Maar goed, ik ben erg benieuwd of jullie dit honden vaker hebben zien doen? En of jullie misschien weten waarom hij het doet..?

Groetjes, Maartje

draaakje

Re: Mijn hond kan zingen ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 00:04

misschien was hij in zijn vorige leven wel een bekende zanger Lachen

wel grappig dat hij dit doet, onze hond "zingt" ook altijd mee in de auto als we bepaalde liedjes op hebben staan. helaas klinkt dit altijd wat vals Lachen

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 00:06

Er zijn meer honden die dat doen. Ik kan me nog herinneren dat er een keer bij 'Achterwerk in de kast' een hond was die vreselijk begon te janken als Koos Alberts werd gedraaid Haha!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 00:07

Dat komt door bepaalde tonen die in het liedje zitten die je zelfs niet kan horen maar de hond wel,zo heb ik eens gehoord Knipoog.Maar wel leuk:D

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 00:15

ja het is echt zo gek hahaha ! denk ik echt van huh? aaah wat schattig (A) het klinkt serieus net als een kleuter die aan het zingen is

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:23

Zijn idd meer honden die dit kunnen kijk maar eens naar funniest home videos. Het ziet er grappig uit. Misschien kunnen jullie wel een duo beginnen?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:26

Waarschijnlijk komt het door de tonen die je speelt. Straks kan je niet meer normaal piano spelen zonder dat de hond mee gaat 'zingen'.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:29

SusanH schreef:
Zijn idd meer honden die dit kunnen kijk maar eens naar funniest home videos. Het ziet er grappig uit. Misschien kunnen jullie wel een duo beginnen?

Ja, ik zag er pas bij Planets funniest animal ofzo ook veel zingende honden voorbij komen...
Zelfs een paar die keyboard 'speelden' tijdens het 'zingen'
Erg grappig *LOL*

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:31

Mijn hondjes doen dat wanneer mijn vriend saxofoon speelt, is altijd een erg grappig gezicht. Zeker de grootste gaat er dan ook echt bij zitten.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:33

mijn hond deed altijd mee als ik hem voor ging oehoeeeeoen Haha!

was echt leuk!!!