Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiSs_vOsj schreef:Je kunt het op zijn minst proberen, gaat het niet goed, kan er altijd nog één weg..
Malenka schreef:twistermahoi,
Ik zeg dat mezelf ook elke keer hoor dat ik niet alleen aan mezelf moet denken. Maar het diertje lijkt het ook wel naar zijn zin te hebben. Ik heb er inderdaad wel over zitten denken er een kanarie bij te nemen.
Misschien dat ik het gewoon moet proberen met het kitten en dat ik kuiken (zo heb ik de kanarie genoemd omdat hij de eerste keer net een kuiken was met zijn opgezette donsveren) eventueel toch nog weg doe.... Aan de andere kant heb ik alle spulletjes voor hem van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag. Dat was zo lief, en 'plakt' ook aan dat vogeltje. (Was het echt toeval dat hij tegen het raam vloog?)
ikenindi,
Als het aan mij lag had ik nooit een kanarie gehad. Hij vloog tegen het raam aan en ik laat dat diertje ook niet op straat liggen voor de katten. Vandaar dat ik nu een kanarie heb.
ikenindi schreef:MiSs_vOsj schreef:Je kunt het op zijn minst proberen, gaat het niet goed, kan er altijd nog één weg..
dat vind ik een beetje qru. of hoe je dat ook schrijft of zegt... je neemt een dier niet om vervolgens weg te doen. als je voor een dier gaat vind ik dat je er alles aan moet doen het dier goed naar zijn zin te laten hebben. je hebt een hele verantwoordelijkheid dan. het is niet een ding dat je even koopt en weg doet als t niet bevalt...