Vanmorgen bijvoorbeeld plastte ze gewoon goed en ook zonder pijn, maar een ander moment zit ze weer ineengekrompen van de krampen en reageert ze niet eens goed op ons, want voor haar echt HEEL vreemd is (ze doet altijd 'rrr' als wij langslopen of iets tegen haar zeggen).
Ik ben vrijwilligster bij het asiel dus heb een flesje tolfedine in huis wat ik haar kan injecteren en dat werkt erg goed tegen de pijn.
Ook geef ik haar nu dridase.
Ik heb voor een korte periode nu een betaalde baan in het asiel dus moest vandaag ook werken, belt mijn moeder dus dat de kat weer met enorme krampen zit. Heb haar gezegd dat ze dus een spuit met tolfedine moest geven maar dat mislukte haar en bijna alles ging ernaast (grrr zo moeilijk kan een injectie geven toch niet zijn, ze is ook nog eens zo makkelijk want wij kunnen alles met haar doen

Maargoed nu moeten we haar maandag dus naar de dierenarts brengen, ik zie daar VRESELIJK tegenop, want ze kan simpelweg niet zonder ons, wanneer wij er niet zijn is zij niet zichzelf, en helemaal al niet in een vreemde omgeving.

Nu gaan ze een scan of echo maken, en als het slecht is, dan misschien een operatie? Ik ben zo bang.

Ze is 18 jaar.

Maar nu wilde ik dus vragen of er meer mensen zijn met soortgelijke ervaringen. Wat voor manieren zijn er om die stenen weg te kunnen krijgen? Is er niet iets waar ze van oplossen en zodoende uitgeplast kunnen worden o.i.d.??
Zucht...