Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrke schreef:Je zult ook best wel goed voor je beestjes zorgen maar het is voor hen inderdaad leuker om óf gezellig met meerdere samen te zitten, maar dat is dus niet mogelijk, óf lekker veel aandacht te krijgen! Dat ze lekker naar buiten mogen is erg leuk voor ze, doe ik ook altijd vinden ze heerlijk, maar in de winter bijvoorbeeld is het te koud dus zitten ze dagen lang alleen in hun hokje te kijken.. Verkopen is echt de beste optie voor die beestjes en voor jou zelf ook denk ik want je hebt meer plezier met konijnen dan met cavia's zeg je.
Mist schreef:Dieren zijn geen wegwerpartikelen, misschien moet je daar eens over nadenken !
Faniek schreef:Ik ga mee met wat Mist zegt daarnaast spreken konijnen en cavia's elkaars taal totaal niet. Ze kunnen bijelkaar liggen voor de warmte, maar veel leuker is 2 konijnen, 2 cavia's. Dit laatste gaat dus met de 2 heren niet, dan zou ik kiezen een cavia castreren de andere heer naar de opvang en een leuk zeugje bij de gecastreerde beer.
Mist schreef:Dieren zijn geen wegwerpartikelen, misschien moet je daar eens over nadenken !
saskiakefie schreef:Mist schreef:Dieren zijn geen wegwerpartikelen, misschien moet je daar eens over nadenken !
wat is dat nou weer voor belachelijks?![]()
ik doe toch wat het beste is voor mijn dieren?
als het beter is als ze een ander baasje krijgen, dat kan toch?
ik ben alleen eerlijk, ik zeg dat ik niet zo veel heb met cavia's.
Ik heb ze eigenlijk genomen omdat mensen zeiden dat je meer aan een caaf hecht dan een hamster.
NO dus. En daarna heb ik nog 2 caviatjes bij bounty gedaan, VOOR bounty, omdat ik dacht dat hij dat leuk zou vinden. Ik had ook jonge katjes kunnen/mogen nemen van mijn ouders, maar ik heb voor bounty gekozen!
Denk jij eens eerst ff na voor dat je wat uitkraamt!