Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marieke_ schreef:Er zitten niet zo veel echte planten in. Maar die zijn toch nodig voor de zuurstof?
De kom staat inderdaad wel in vrij fel licht (hoewel het vandaag mee valt met de regen;) ).
Joyckuh schreef:Goudvissen in een vijver zetten en de kom gebruiken als vaasDaar zijn die dingen voor bedoeld...
Marieke_ schreef:Er zitten niet zo veel echte planten in. Maar die zijn toch nodig voor de zuurstof?
mdh schreef:Waarom koop je geen algen eters, die houden je kom wel schoon
vrouwke schreef:bij de dierenwinkel kan je zakjes kopen (zit iets in) is voor de alg.
gewoon op de bodem leggen
mdh schreef:Waarom koop je geen algen eters, die houden je kom wel schoon
pikeur schreef:Lol, welke algeneters kunnen in koudwater, zonder filter en nog eens in zo'n kleine bak
salsaentango schreef:Joyckuh schreef:Goudvissen in een vijver zetten en de kom gebruiken als vaasDaar zijn die dingen voor bedoeld...
ja tegenwoordig maar eerder had je geen andere dingen als een kom.. ik heb mijne hier ook een hele tijd in de kom gehad.. dat hoorde toen gewoon zo.. als ze ze er nu nog steeds in heeft is haar ding.. beetje rare reactie.. ze vraagt om hulp niet om zulke antwoorden..
nou begrijp ik dit ook wel een kom is nou eenmaal niet supper voor een vis.. maar gingen wij daar ruim 16 jaar geleden bij na denken.? ik niet haha
Joyckuh schreef:Goudvissen in een vijver zetten en de kom gebruiken als vaasDaar zijn die dingen voor bedoeld...
Marieke_ schreef:Gelukkig zitten de vissen niet in een kom
Citaat:Mijn goudvissenkom wordt steeds helemaal groen.
salsaentango schreef:Joyckuh schreef:
ja tegenwoordig maar eerder had je geen andere dingen als een kom.. ik heb mijne hier ook een hele tijd in de kom gehad.. dat hoorde toen gewoon zo.. als ze ze er nu nog steeds in heeft is haar ding.. beetje rare reactie.. ze vraagt om hulp niet om zulke antwoorden..
nou begrijp ik dit ook wel een kom is nou eenmaal niet supper voor een vis.. maar gingen wij daar ruim 16 jaar geleden bij na denken.? ik niet haha
En vandaag de dag heeft men het aquarium uitgevonden, achterhaalt dat vissen een geheugen dan 3 seconden hebben en wetenschappelijk bewezen dat het pure dierenmishandeling is om vissen in een kom te houden.
Wij hebben onze vis ook in een kom, hij is onderhand al 14 jaar in leven, en dan wil jij beweren dat het slecht voor ze is?
Ontopic, ik ga met Pikeur mee, een kom kan je niet algenvrij houden zonder chemische producten
algenvrij houden kan wel met niet chemische produchten. waterslakjes
Joyckuh schreef:Pikeur: Ze had al uitgelegd dat ze dat zo noemde, het is een rechte bak