Hoe dan ook, ze zei "knaagdieren en konijnen zou ik zijn geheel niet meer doen... een konijn in een hok buiten zou nog wel kunnen, maar verder lijkt het me niet verstandig"... Nou hebben wij een balkon (wel flink groot, maar toch) en ik denk niet dat een konijn echt een fijn leven zou hebben op ons betonnen balkonnetje in een hok...
Maar ja... Het is wel saai zonder huisdieren. Een hond willen we ooit wel, maar waarschijnlijk nog niet zolang we in een flat wonen en we niet zo makkelijk naar buiten stappen (met drie kleine kindjes), een aquarium zouden we wel willen, en die zal er waarschijnlijk ook komen, maar de aaibaarheidsfactor is natuurlijk nogal klein (ik denk nu aan een zoetwaterkreeft met zo'n schaar in m'n vinger, geen succes!

Iemand nog een interessant huisdier dat we kunnen overwegen? Iets dat in onderhoud en aanschaf je niet meteen een lening oplevert, wat veilig is met kinderen (onder toezicht uiteraard) en waar je ook contact mee kunt hebben?
Ik heb geen inspiratie meer, maar misschien hebben we nog iets over het hoofd gezien?
Groetjes,
Rock