helpen met oplossing.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ukster

helpen met oplossing.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 21:23

Mijn ouders komen er net mee dat ze 2 weken naar de camping gaan in de zomer, alleen op die camping mogen geen honden.
hun vinden dat ik een oplossing moet vinden voor de hond, aangezien ik fulltime werk en onze hond kan niet lang alleen thuis zitten.
De pensions zitten nu grotendeels al vol en ik zie hem nou ook niet zo snel in een standaard pension zitten.

om iemand te laten komen om hem overdags uit te laten zie ik ook niet zitten, want moet sávonds naar de paarden. ik heb geen rijbewijs dus om hem overdags naar iemand te brengen zitten er ook niet in.

eigenlijk zou de beste oplossing dus gewoon zijn als hij voor die 2 weken bij een gezin kan komen, of weet iemand anders nog een oplossing?

alle hulp en oplossingen zijn welkom.. alleen wel realistisch graag Knipoog.

groetjes aster

PussInBoots

Re: helpen met oplossing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:25

Ik zou zeggen, breng maar langs.........maar lees dat dat geen optie is;) Advertentie in de krant voor gastgezin??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:27

Je hond voor 2 weken bij een gezin brengen klinkt wel als de beste oplossing. Misschien heb je familie waar hij heen kan? Onze hond gaat meestal naar mijn opa en oma, die zijn dol op hem Lachen

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:29

Ik zou hem eerlijk gezegt niet zomaar naar vreemde mensen sturen, maar misschien bij vrienden familie kennjs ofzo.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 21:34

nou je heb vreemde mensen en vreemde mensen... als er leuke mensen op bokt zijn die hemvoor 2 weken zouden kunnen opvangen, zou ik daar graag contact mee op willen nemen.
en veel familie hebben we niet, en die hebben het niet zo op dieren. en vrienden hebben het zelf ook druk zat, werken ook allemaal.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:51

Ik zou mn hond echt niet bij mensen achterlaten die ik niet goed kan...

Maar wat bedoel je met een standaard pension?? heb je de lindt in zwijndrecht al gebeld??

Is hij wel ingeent? ook tegen kennelhoest??

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:56

Tja...dat wordt in je pauze naar huis en het hondje uitlaten ben ik bang. Zoek daarnaast ook nog iemand in je naaste omgeving die hem tussendoor nog eens uitlaat. En anders...ouders gijzelen???

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 22:05

zoals je kan lezen is tussendoor uitlaten geen optie, dan zit hij alsnog hele dagen thuis. en in mn pauze naar huis gaan, als ik er ben is mn pauze al over, ook geen optie dus. en 2 weken vrij krijg ik niet meer, ben net een week terug van 2 weken vakantie. anders had het allemaal veel makkelijker geweest.
dierenpension de lindt ken ik wel, heb ik stage gelopen, maar heb die nog niet gebeld. maar zomer's zitten daar meerdere honden bij elkaar en ik vind die hokjes daar echt te klein voor. hij is ruimte gewend en doet zijn behoefte alleen als hij echt uitgelaten word.hier wordt hij minimaal 4 keer per dag uitgelaten. en verder loopt hij zomer's hele dagen in de tuin.

hij is wel geent, alleen niet tegen kennelhoest.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:35

Dan mag hij zowiezo niet in pension.. dus moet je echt iets anders vinden..

Ik heb ook jaren geleden bij de lindt stage gelopen, maar als jij dr op staat, zit jou hond niet met een andere hond in een kennel hoor.. dat mogen ze niet doen.
Maar zonder kennelhoest enting worden ze niet in pension opgenomen dus moet je toch iemand vinden??

Hoe zijn je buren??
heb je geen vriendin met een hond? miss. dat hij daar 2 weken heen kan??

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 18:52

Ukster schreef:
nou je heb vreemde mensen en vreemde mensen... als er leuke mensen op bokt zijn die hemvoor 2 weken zouden kunnen opvangen, zou ik daar graag contact mee op willen nemen.
en veel familie hebben we niet, en die hebben het niet zo op dieren. en vrienden hebben het zelf ook druk zat, werken ook allemaal.

Knipoog

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:54

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:03

Zit er geen uitlaatservice bij jullie in de buurt mijn hond gaat ook mee. En wij hebben wel een goeie. Ze haalt me hond s`ochtends om rond half 10 op en s`middags brengt ze haar rond half 4 weer thuis. Echt super.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 18:50

jah dat zou wel heel fijn zijn, maar ik werk van kwart voor 8 tot 5 en daarna ga ik gelijk door naar de paarden. eerder dat ik thuis ben is het alweer half 8.
erg ingwikkeld dus.

Mistiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 17:17

Hee Pukkie,
Jammer dat Bul en Mexxie niet bij elkaar kennen Boos!
Anders had je hem zo kunnen brengen hoor!

Mag Mexxie niet bij iemand van op de stal logeren dan kun je hem tussendoor ook nog zien.
Hmm nou ga i.i.g. nog verzinnen voor je

Doei!

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 17:25

we gaan vanavond kennis maken met mensen uit willemstad, klonk erg gezellig aan de telefoon, dus hopen dat het klikt dan hebben we een adresje.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 17:31

Ben benieuwd we horen het wel

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 20:57

was echt een hele leuke en aardige vrouw, en de kinders vonden de hond ook leuk. mexx ging al gelijk de boel inspecteren en was een beetje hetzelfde huishouden als hier. en de hond van haar vriendin/buurvrouw die ook regelmatig op bezoek komt was er ook, en ze konden het gelijk goed vinden. dus mexx verblijft bij deze mevrouw 2 weekjes. gelukkig een goed oppasadres gevonden

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:06

Top! Haha!