Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ponyzotje schreef:Oh wat vreemd Moosje, ik heb er juist goede ervaringen mee. Misschien werkt het via het forum sneller, emailadres wijziging? Ik ken hen persoonlijk en weet dat ze erg veel voor hun Dobertjes overhebben. Die reacties lijken me zo vreemd, jammer...
Heel veel succes alleszins met je herplaatsingsdienst, hoop dat je vele stakkertjes kan helpen
kris_bobby schreef:Hallo ik heb interesse om als opvang adres te fungeren. We hebben 2 honden in huis waarvan een Schotse terrier die ik ook heb opgevangen. Je kan me evt pm'n voor meer info.. Groetjes Kirstin
Kymalin schreef:Hoi, heb even op je website gekeken. Zou het misschien een idee zijn om op de startpagina van je website een oproep voor opvanggezinnen te zetten? Misschien dat je daar dan meteen een lijste bij kunt zetten waar een opvanggezin aan moet voldoen. Zoals bijvoorbeeld niet of gedeeltelijk werken, bereidheid om voor een langere periode een hond op te vangen en eventuele adoptanten te woord staan?
LDRD schreef:Ga goed na wie er aansprakelijk is wanneer de honden schade aanrichten!
LDRD schreef:Jawel, maar dat wordt morgen, ik heb nu even 'vrij' (lees ik heb er even genoeg van).
Moosje schreef:Misschien heeft het ermee te maken dat ik in Nederland woon?
Maar dan nog zou ik er als instantie alles voor over hebben als een hond een goed thuis kan krijgen. Ook al zou dat in dit geval ruim 100 kilometer van de grens af zijn.
Heb het van meerdere mensen gehoord, maar dat waren ook allemaal mensen die in Nederland wonen.
Albert van SDRN heeft me ooit gezegd dat ze niet of nauwelijks reageren als ze weten dat een reactie van een Nederlander afkomt, omdat ze de dieren perse in Belgie geplaatst willen hebben.
Of dat ook zo is weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt er wel op, op deze manier.
En ach, als de beestjes maar een goed plekje krijgen, toch?