Heerlijk een hond met karakter!
Meet de diva in kwestie

Hebben die van jullie ook een grote mond bij de dierenarts?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Wees er maar trots op...
Mijn honden doen normaal bij de da, staan te kwispelen als ze geprikt worden, niks aan de hand....
Gewoon een kwestie van goed opvoeden......
Pensionnetje schreef:Toevallig van de week met de kat naar de DA geweest.
Het beesje is vroeger zwaar mishandled geweest (met zn koppie tegen de muur op gegooid enzo...)
Vermoeden was dat hij een blaasonsteking had dus röntgen opnames + scan maken.
Blijkt het app stuk te zijn en na 1,5 uur proberen en 8 foto's verder het maar opgegeven.
Al die tijd heeft hij zich voorbeeldig gedragen, zonder verdoving al die foto's + scan (en bijbehorende onderzoeken + scheren) over zich heen laten komen. Hij kreeg terplekke de kat van de maand award, een eervolle vermelding en een gefrustreerde zucht van de dierenarts dat haar job een stuk makkelijker zou zijn als alle katten zo waren.......
Halina schreef:Pensionnetje schreef:Toevallig van de week met de kat naar de DA geweest.
Het beesje is vroeger zwaar mishandled geweest (met zn koppie tegen de muur op gegooid enzo...)
Vermoeden was dat hij een blaasonsteking had dus röntgen opnames + scan maken.
Blijkt het app stuk te zijn en na 1,5 uur proberen en 8 foto's verder het maar opgegeven.
Al die tijd heeft hij zich voorbeeldig gedragen, zonder verdoving al die foto's + scan (en bijbehorende onderzoeken + scheren) over zich heen laten komen. Hij kreeg terplekke de kat van de maand award, een eervolle vermelding en een gefrustreerde zucht van de dierenarts dat haar job een stuk makkelijker zou zijn als alle katten zo waren.......
Kan jouw kat niet even met de mijne praten
Jeanine84 schreef:Billy schreef:Wees er maar trots op...
Mijn honden doen normaal bij de da, staan te kwispelen als ze geprikt worden, niks aan de hand....
Gewoon een kwestie van goed opvoeden......
Ben ik niet met je eens! Heeft niks met opvoeden te maken, dat ie van mij dr lip optrekt en een keer snauwt (ze bijt NIET) heeft te maken met haar karakter! Shiba's zijn erg dominante hondjes en dat laten ze graag zien! Ik kan zelf alles met dr doen, dus ik ben dan ook diegene die haar tandjes laat zien, geen probleem, oortjes en de rest laat ze gewoon nakijken! Niet iedere hond is een allemansvriend en dat vind ik helemaal niet erg!
Billy schreef:Over die knal, die had hij dik verdiend hij was gewaarschuwd en hing alsnog de da bijna in zn vingers. Dan pak ik liever een keer goed door dan te blijven trutten. Daarbij denk ik dat de da ook liever niet de ziektewet in wil met een paar rotte vingers.
Net als met paarden, liever 1x goed corrigeren dan 20 x halfzacht