Hij staat nu in een ruime doos, met water, en kippenvoer (gemengd graan, en legkorrel

Hij heeft nog niets gegeten/gedronken en is nogal schuw. Het is namelijk geen tamme duif!
Heeft iemand ervaring met die beestjes, en wat tips voor mij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bijoekimmie schreef:Pistache, ik weet niet welke babyvoeding je bedoelt maar melk producten zijn niet goed voor een duif.
Pistasche schreef:bijoekimmie schreef:Pistache, ik weet niet welke babyvoeding je bedoelt maar melk producten zijn niet goed voor een duif.
Nee, maar ik bedoelde echt voor nood. Het is eigenlijk ook helemaal niet goed, je kan hem het beter naar de vogelopvang brengen daar weten ze alles het best
Edit : ik kom op HK dit topic tegen, misschien kunnen zij je meer vertellen?
[BB] [HK] Vogelopvang onder de Regenboog
Nickeltje schreef:Niet elke vogelopvang is zo...
bijoekimmie schreef:Vogelopvang ben ik ook niet zo te spreken over hoor, maar dat is hier in rotterdam, gaat alleen maar over geld(subsidies) , voor dat je je omgedraait heb en de deur uit ben dan is dat beest zijn nek al omgedraaid of het gaat naar een vogelhandelaar(ook die krijgen subsidie), lekker krom geregeld hier.
Houtduiven en turkse tortels is geen probleem dat zijn inheemse vogels die worden wel geholpen mits het te erg is maar postduiven zijn ze niet happig op. Ze noemen het hier vliegende ratten omdat ze een plaag kunnen zijn, pffff