Wij hebben een westie reu die in september 12 word. De hebben we sinds hij 9 is. Omdat ik graag hondencursussen enzo wil gaan doen, en voor de gezelligheid etc etc zou ik er graag een tweede Westie bij willen. Het liefste eentje van max een jaar oud, maar geen pup meer, maand of 5,6,7, zou ideaal zijn.
Het probleem is nu dat onze huidige westie (Arno) met een heleboel honden niet op kan schieten. Met de maltezer van mijn moeder gaat perfect, het vuilnisbakkie van 3 huizen verder ook, maar met de spanielpup van mijn zus gaat het fout. Ik weet van de vorige eigenaar dat hij als pup door een grote zwarte hond gegrepen is, en daarom is hij dus niet gek van alles wat groter en donker is

Met die informatie zijn we gisteren gaan kijken bij een 7 maand oud westie teefje (klein en wit dus) maar ook deze begon hij tegen te blaffen, grommen en haalde een keer uit. Moet ik bij vertellen dat dit diertje naar mijn idee niet gezond was. Het was broodmager, en bleek door die mensen bij een broodfokker gekocht te zijn, en dan nog de zieligste uit het nest ook...

Hoe lief ze ook keek, zij is dus gebleven waar ze was.
Ik wil het echter liever nog niet opgeven, en zou er erg graag een tweede bij willen, maar ik kan er geen peil op trekken wat nu wel en niet goed gaat

Graag hoor ik dus ervaringen, tips en adviezen van jullie...en hou het vriendelijk aub