Boer vindt een oranje bok in zijn weiland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lies

Boer vindt een oranje bok in zijn weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 12:56

http://www.omroepgelderland.nl/index.ph ... edia=audio (link bevat een audiofragment, met commentaar van de betreffende boer).

Citaat:
Boer vindt oranje bok in weiland

TOLKAMER - Bij een boer in Tolkamer staat sinds dinsdagochtend een oranje geverfde bok tussen de pony's.

Waar de geitenbok vandaan komt en van wie hij is, is onduidelijk. De boer, Harry de Jonge, roept de rechtmatige eigenaar op zich te melden en langs te komen voor een kopje koffie.

Volgens de boer heeft de bok geen last van de oranjeverf op zijn vacht en hoorns: 'Die gaat er bij het eerste regenbuitje vanzelf weer af.'

Afbeelding

Haha!

Ik denk dat iemand een bok gejat heeft in Zwitserland, Oranje gespoten, bleek niet erg handelbaar in de auto en heeft hem eruit gezet bij de eerst volgende mogelijkheid. Het diertje zal het vast niet erg leuk hebben gevonden, maar zo te zien is hij er goed vanaf gekomen.

LiNdA1986

Re: Boer vindt een oranje bok in zijn weiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:01

Hmm apart!
Het zal vast een grap zijn geweest en gelukkig is geen ernstige grap Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:05

Ik vind het ook heel apart... hoe verzinnen ze het toch... Gelukkig is het goed afgelopen voor het diertje Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:53

Jongen jongen .. Hoe verzinnen ze het ook weer Clown

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:58

[NM] -> [BB]

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:54

Vorige keer met een WK (of was dat ook EK) hebben wij in de opvang ook meerdere dieren gehad die oranje gemaakt waren en gedumpt.
Ook een bokje, dat was een dwerggeit. En een groot oranje hangoor konijn, hem hadden ze ook nog paperclips door zijn oren getrokken en ik geloof ook nog een oranje gemaakte kip...

Mensen zijn zo idioot soms, geen woorden voor het leed dat ze soms aanrichten onder het mom van ''sportfanaat''...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:56

Gelukkig is deze er 'goed' vanaf gekomen. Er zijn idioten die dieren meenemen het stadion in. Zoals ik vrijdag tegen Frankrijk ineens een levende haan bij iemand in beeld zag die ermee liep te hossen Verdrietig Het arme dier, was er een hele tijd misselijk van.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:00

Ha ha een oranje bok Clown

Zo lang het bij een spuitbuskleurtje blijft vind ik het niet zo erg maar een paperclip door de oren van een konijn trekken vind ik dan toch echt wel veelste ver gaan Nagelbijten / Gniffelen

@ Miss_Montana dat van die haan snap ik ook niet die werd de hele dag meegezeuld (had hem al eerder in filmpje van voor de westrijd gezien) en dan weer in het station. Dier weet niet wat hem overkomt en zal me niets verbazen als hij al die stress niet heeft overleefd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:03

Thats_Me schreef:
@ Miss_Montana dat van die haan snap ik ook niet die werd de hele dag meegezeuld (had hem al eerder in filmpje van voor de westrijd gezien) en dan weer in het station. Dier weet niet wat hem overkomt en zal me niets verbazen als hij al die stress niet heeft overleefd.

Of ze hebben hem al geslacht gezien ze verloren hebben... Verbaast me ook niets. Als je zo'n dier al meeneemt en ermee gaat schudden ed is de stap naar z'n nek omdraaien niet zo groot voor die mensen denk ik

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:46

Miss_Montana schreef:
Thats_Me schreef:

Of ze hebben hem al geslacht gezien ze verloren hebben... Verbaast me ook niets. Als je zo'n dier al meeneemt en ermee gaat schudden ed is de stap naar z'n nek omdraaien niet zo groot voor die mensen denk ik

Misschien heel naar om te zeggen maar ik hoop het voor het diertje, want als hij gister ook nog mee had gemoeten

Nee sport moet leuk blijven én sportief en daar moet je dieren niet mee lastig vallen.