Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luominen schreef:Mijn hondje is een Chihuahua en is één jaartje uit.
Ik ben onmiddellijk even gaan kijken op het Chihuahuaforum en heb daar ook het verschijnsel Reverse Sneezing gevonden. Het klinkt en ziet er hetzelfde uit. Als hij nog eens een "hoestbui" krijgt, ga ik weldegelijk naar de dierenarts. Zo normaal lijkt het me toch ook niet, aangezien ik dit eigenlijk nog nooit een hond heb weten doen.
Ik ga in ieder geval de dierenarts eens laten kijken om verdere problemen uit te sluiten! Bedankt allemaal!
Luominen schreef:Bedankt voor alle reacties!
Elke keer als hij het weer deed, heb ik mijn hand tegen zijn neusje gehouden en was het bijna meteen weer over. Inmiddels ziet het er weer wat minder rooskleurig uit. Elke keer als hij wakker wordt of zich inspant, heeft hij moeilijkheden met ademen, hij piept om daarna éénmaal droog te braken. De dierenarts is uiteraard geweest, en hij krijgt nu elke dag antibiotica.
Ik heb filmpjes van hem gemaakt waarbij je het kan zien en horen, ik zou graag wat meer ideeën hebben over hoe en wat van jullie, als iemand hier een idee heeft, of wanneer dit verhaal bekend voorkomt.