Vanochtend maakte mijn moeder mij in paniek wakker, Boy (mijn labrador) was in elkaar gezakt. Dus ik zo snel als ik kon kleren aan en hup naar beneden. Daar zat mijn broertje bij hem. Mijn moeder belde de DA en ik vroeg aan mijn broer wat er allemaal gebeurd was.
Boy was ineens soort van "dronken" zeg maar. Heel wankel. Hij ging zitten en zakte toen in elkaar. Hij begon heel erg te trillen en zijn ogen stonden wijdt open.
Gelijk naar de DA en daar is hij onderzocht. De DA denkt aan een hele lichte epilepsie aanval. Het zou kunnen dat het eenmalig was, maar het kan ook vaker voorkomen. Ze hebben bloed afgenomen en gaan dat onderzoeken. Hoor vrijdag wat de uitslag is.
Hij was bij de DA overigens weer helemaal zichzelf, beetje moe alleen.
Ik heb 2 x medicijnen gehad voor het geval hij een zware aanval krijgt, dat hij er uit kan komen. Ik moet een dagboek bij houden mocht het vaker gebeuren.
Ik ben heel erg geschrokken, maar de DA was wel positief. Boy is verder kerngezond, altijd geweest. Hij achtte de kans klein dat het zich zou herhalen aan zijn conditie te zien. Maar hij kan en mag natuurlijk niets toezeggen.