Wat ik vandaag weer is meemaakte
Ik was aan het leren in de tuin, en hoorde opeens heeeeel hard gehijg, dus stiefvader en ik gekeken lag een hond op de straat met zijn verzorger. Hond lag/zat en helemaal gehijg, slijm etc. Ik schrok me kapot
Ik dacht het komt door het weer en de warmte, en hij zat zonder water. Ik een tijltje gepakt met water en heet beestje gekoeld op z'n buik en beetje water gegeven (dronk niet, want hij lag echt bijna dood). Ik eerst de dierenambulance gebelt waar ze zeiden dat er een dierenkliniek in de buurt was (Goh, waren wij nog niet achter). Nou hun deden niks. Dierenkliniek is hier 2 km vandaan en hond kon niet meer lopen, want hij lag echt helemaal buiten adem.. beestje weegt ongeveer 50-60 kilo (boxer ofzoiets). Maar toen hebben we maar de politie gebelt en die verbond ons door ook met de dierenambulance, kregen we te horen dat ze geen taxi waren en dat we het zelf maar moesten doen :s, naaa zeg toen viel ik even van mijn stoel zeg. Hoe kunnen ze dat doen! Nou hond met ze 5en in de auto getilt, ik achter in de bak bij de hond naar de dierenkliniek gereden. Kwam een dokter aan rennen en controleren, hartslag was veelste hoog en er moest meteen een assistente komen met een tafel. Nou ze waren met zijn 3en, meteen naar binnen gerend en de hond moest meteen aan het zuurstof... en nu horen we als het goed is hoe het met die hond is afgelopen.
(Het was wel heeel erg, hij had er echt echt echt last van!)Maar ik vind het zo erg he, moest gewoon bijna huilen ookal is het mijn hond niet!
Vind het wel associaal van de dierenambulance & de politie.

!