Omdat mijn vaste hondentrimster zich niet aan de afspraken houdt, heb ik gister samen met mijn zus mijn hond geknipt. Ziet er best mooi uit, Alleen we krijgen de poten niet goed voor elkaar. En zijn vacht mag ook nog wel iets korter(coupe ala zomer).
Ook heeft hij best lange nagels, Omdat mijn hond nogal een dramaking is, begint hij al te krijsen als je naar zijn nagels wijst. Dus ik knip er elke keer maar een puntje af. Het is ook wat moeilijk te zien omdat zijn nagels zwart zijn, en ik dus niet weet hoe ver ik kan gaan.
Ik zoek dus iemand die het fijne werk voor mij kan doen. Beval je mij(en mijn hond) dan zullen wij zeker vaker komen! En dan voor een volledige scheer- en knipbeurt.
Ik ga zelf nu vrijdag weg, en mijn hond had het veel en veel te warm in zijn vacht(lag te hijgen terwijl hij in de schaduw lag) en daarom hebben we hem zelf geknipt(en geschoren). Maar dit gaat geen gewoonte worden. Het kriebelt mij nog aan alle kanten van de haren. Maar de hond voelt zich al een stuk fijner nu zijn vacht een stuk dunner is!!
Mijn hond is heel braaf bij de trimster dus dit is geen probleem.
Bij ons doet hij wat hysterisch omdat wij natuurlijk ook niet zo handig zijn met alles, en dat vind hij maar niks. Maar weet je wat je doet, dan is hij heel braaf.
Het gaat om een kruising malthezer. En Ik zou graag een afspraak willen na 23 juni(dan ben ik terug).
Ervaringen met goede trimsters zijn ook welkom!