Weet dat het misschien wel een beetje der bij hoort , maar dit is wel heel erg .
Als ik loop verstopt hij zich en springt hij in me benen , met zijn scherpe nagels '' hangt '' hij echt in me benen . Ook als ik in bed lig en even me voeten beweeg heb ik hem in me hangen .
Soms is die heel erg rustig en lief , maar als die net heeft geslapen en gegeten is die zo druk .
Moet ik dit gedrag omdat het een kitten is toelaten ? Of moet ik daar nu toch al wat tegen doen .
Ik speel soms wel met me handen met hem , en dan krabt en bijt hij ook al .. moet ik hem dan al meteen bestraffen of kan ik dat nu nog toelaten ? Wil natuurlijk ook niet dat hij bang van me word .
Ik heb hem pas een week en hij is 9 weken oud .
Ik wil natuurlijk niet dat ik later een kat heb lopen die telkens in me benen springt en / of bijt .
Wat moet ik doen
Daar ben ik echt heel streng op geweest, die kreeg gewoon een toek terug. Na 1 dag wist hij hoever die mocht gaan, daarna heeft hij het ook niet meer zo overmatig gedaan, alleen als ik bepaalde dat we gingen spelen, dan mocht hij..
Verder zo snel mogelijk ander speeltje aanbieden en daarmee spelen, het moet leuk blijven! Spuit anders flink wat catnip op al zijn speeltjes, dat helpt