Ons konijn is inmiddels de 15 gepasseerd en kampt nu met nogal wat probleempjes. 2 maanden terug last gehad van een infectie onder 1 van zn ogen gehad. Met ab-kuur en druppels goed genezen. Daarna 1 maand terug komt de infectie onder het andere oog terug. Weer opnieuw behandeld en is ondertussen mooi aan het genezen. Nu de laatste week ontdek dat het ook weer bij zn andere oog terug is en opnieuw behandeling gestart.
Nou toen ik hem uit zn hok haalde en hem rond wilde laten lopen en ook zn oog wilde behandelen, merkte ik dat hij ook heel erg raar liep en dus zn linker achterpoot niet gebruikt. Sleepte deze zeg maar mee. Helemaal nagekeken, maar niks te vinden. Hij kan het pootje nog gewoon buigen, we zagen dat er wat poep aangekoekt zat, dus dat weggehaald, waarna hij dus beter ging lopen. (dacht bij mezelf al maandag gaan we naar de DA)
Dus vandaag opnieuw tijd voor zn behandeling. Weer uit zijn hok, laat hem weer wat rondlopen en ja hoor weer gebruikt hij zn poot niet, maar nu belastte hij hem niet meer. Weer kijken maar nu weer niks aan het poot te zien of poep te vinden.
Dus ik wil hem behandelen voor zn oog. Hou hem rustig beet zoals ik altijd doe en zet dus in ene zijn tanden in mn pols. Schrok me dood. Goofy heeft nog nooit iemand kwaad gedaan en nu beet hij me in ene. Nou goed snel zn oog behandeld en teruggezet in zn hok. Maar zit dit nu vol verbazing te tikken. Morgen ga ik sowieso met hem naar de DA.
Maar zou iemand kunnen weten waarom ons konijn mij nu in ene bijt. Zelf denk ik dat ie nu veel last heeft van zn oog en echt niet de druppels wou, maar eerder heeft ie niet gedaan.
Bedankt voor het lezen en hoop dat iemand me mogelijk meer info kan geven