Mijn kroost nu 2,5 week oud

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal86

Mijn kroost nu 2,5 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 11:49

Heej

Enige tijd geleden 6,5 week geleden heb ik moeders knijn bewust laten dekken door mijn mannetjes knijn Grapje.
Omdat moeders toch wat te druk was, zou dit een oplossing zijn zodat ze wat rustiger zou worden.
4 weken later had ik een lief klein nestje. Met 8 lieve baby knijntjes geteld.

Moeders heeft hoedina (omdat ze onwijs goed kan ontsnappen. Maakt niet uit hoe goed je der kooi dicht doet en vast maakt met weet ik veel wat. Papa heet grapje omdat ik hem gekocht heb op 1 april

Dit is papa knijn
Afbeelding

Dit is moeders
Afbeelding

Dit zijn de knijntjes 2 of 3 dagen oud

Afbeelding

Dit zijn ze vandaag de dag, foto's maken is erg moeilijk omdat ze heerlijk druk waren gister omdat de bak verschoond werd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb een knijntje die achterloopt en word met de hand bij gevoerd (der naampje is mongooltje Bloos )
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=6UFJ7TWN

Alles op achter en bovenop elkaar hihi

Afbeelding

*foto's zijn onscherp door de mobiel Boos!

Natje_Spirit

Re: Mijn kroost nu 2,5 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 11:55

Ondanks de onscherpe foto's zijn ze toch wel leuk Knipoog . Hele mooie nijntjes, hebben ze al namen?
Hopelijk word Mongooltje (zou toch een andere naam zoeken) weer helemaal rond & gezond Lachen.

Chantal86

Re: Mijn kroost nu 2,5 week oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 12:42

Het is een tijdelijk naampje hoor Knipoog.
Ik heb nog geen namen voor de kleintjes. Zover ik kon zien zijn het allemaal meiden hihi.
Mijn gehandicapte die eet onwijs veel als we haar met de hand voeren. Ze weet dan niet te stoppen. Ze slaapt dan zo'n 15 tot 20 minuten. En dan word ze wakker en heeft ze weer dorst.. Nu we haar aan het bijvoeren zijn gaat het super met der. Haha!