Nieuw Puppy kind in de familie.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

napoleon

Nieuw Puppy kind in de familie.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 21:14

Hallo allemaal, graag wil ik jullie even voorstellen aan ons nieuwe puppy kind, Tosca.... Haha! Het is een Chocolate-Tan Engelse Cocker Spaniel van ruim 8 weken oud en over 2 weken mogen we haar ophalen. Ze komt bij mijn ouders in huis te wonen maar ben natuurlijk ook hartstikke blij en trots op dit kleine meisje Bloos

Mijn ouders zijn op dit moment nog op vakantie dus ben ik vandaag zelf maar weer even wezen kijken hoe het met haar gaat. Ze is nu ruim 3 kilo en een echte doerak!

Afbeelding

Afbeelding

Amy77

Re: Nieuw Puppy kind in de familie.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:34

Lovers ooit, zucht...Wat een moppie zeg. Ha ze nog nooit gezien in de tan kleuren.
Veel geluk en logisch dat je trots op dr bent Lachen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:42

Och wat een mooi hondje.. Lachen

Veel plezier met dat kleine frummeltje. Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:31

oeh! wij zijn aan het rondkijken naar precies zo'n cocker qua kleurstelling. bij welke fokker hebben jullie haar vandaan als ik vragen mag?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:41

Niet mijn type hond maar wat een schatje Lovers

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 20:55

benangelique schreef:
oeh! wij zijn aan het rondkijken naar precies zo'n cocker qua kleurstelling. bij welke fokker hebben jullie haar vandaan als ik vragen mag?

Tosca komt bij Fokkerij Gennins vandaan : www.gennins.nl Zij fokken maximaal 2 nestjes per jaar en zijn dus geen grootschalige fokkers, het is echt liefdewerk. De pups groeien in huiselijke kring op en zijn verschrikkelijk sociaal. Op dit moment hebben ze geen puppy's meer en ik verwacht dat ze aankomend jaar ook niet nog een nestje krijgen maar je kan zeker een keer contact opnemen met Marjolein. Ze heeft waarschijnlijk wel een contact waar je ook voor een Chocolate-Tan terecht kan Knipoog

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:18

er is geen haast bij, haal de hond liever bij iemand vandaan waar ik een goed gevoel bij heb en dat ik dus lang(er) moet wachten dan dat ik 'even snel' ergens een pup vandaan haal.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:30

nog een cocker liefhebber erbij !! Lachen Is een heel mooi hondje, vooral die kleuren erg geslaagd. Ik ben helemaal verkocht voor dit ras, hun karaktertje, hun lange flapper oren, dat kwispel staartje, ... Veel succes ermee, en geniet ervan nu ze nog zo klein zijn. Groeit als kool.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:33

wat een leukerd !!
mooie kleur ook zeg !

ik vind het hele leuke honden en mijn man heeft al vaker geroepen dat als er een "klein" hondje in huis zou komen het een cocker mag zijn Ja

heel veel plezier met haar en wel af en toe foto's plaatsen hoor Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 10:20

[BB] -> [BB-ITP]

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 10:23

O leeuuk!! Van harte!
Ik vind het een prachtige Cocker! Volgens mij wordt dat later ook echt een mooie hond. Geweldige kleur ook!!

Wij hebben ook een Engelse Cocker, een roodharige knuffel.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:11

Ahhhh.... wat een schatje. Kan niet wachten tot wij ook weer pups hebben.

napoleon schreef:
benangelique schreef:

Tosca komt bij Fokkerij Gennins vandaan : http://www.gennins.nl Zij fokken maximaal 2 nestjes per jaar en zijn dus geen grootschalige fokkers, het is echt liefdewerk. De pups groeien in huiselijke kring op en zijn verschrikkelijk sociaal. Op dit moment hebben ze geen puppy's meer en ik verwacht dat ze aankomend jaar ook niet nog een nestje krijgen maar je kan zeker een keer contact opnemen met Marjolein. Ze heeft waarschijnlijk wel een contact waar je ook voor een Chocolate-Tan terecht kan Knipoog

Goed adres! Wij fokken deels met dezelfde lijnen.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:17

Een cocker!!!!!! cockers zijn altijd goed...
Wat een leuke pup, heel veel plezier ermee.

Als er bij mij weer een hond komt wordt het zeker een cocker. Nu werk ik fulltime, dus begin ik niet aan een hond. Dan zou ie veel te veel alleen zijn. Maar ooit... .... ooit komt er zeker weer een cocker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:41

Ohh Geweldig!
Ooit wil ik ook een Cocker spaniel, geweldige dieren zijn dat.
Heerlijk Lovers

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 19:00

Dank jullie wel allemala voor de complimenten Bloos

kekaro schreef:
wat een leukerd !!
mooie kleur ook zeg !

ik vind het hele leuke honden en mijn man heeft al vaker geroepen dat als er een "klein" hondje in huis zou komen het een cocker mag zijn Ja

heel veel plezier met haar en wel af en toe foto's plaatsen hoor Haha!

Ik ga zeker regelmatig foto's plaatsen. Cockers zijn hele fijne honden, ik ben er mee opgegroeid Haha! Je moet er wel tegen kunnen dat ze een "huis, tuin en keuken" gehoor hebben..... maar ik kan niet anders zeggen dat ze fijne gezinshonden zijn!

AstraGirlie schreef:
nog een cocker liefhebber erbij !! Lachen Is een heel mooi hondje, vooral die kleuren erg geslaagd. Ik ben helemaal verkocht voor dit ras, hun karaktertje, hun lange flapper oren, dat kwispel staartje, ... Veel succes ermee, en geniet ervan nu ze nog zo klein zijn. Groeit als kool.

Ik weet niet beter of ik ken mijn hele leven al cockers.... Haha! Mijn ouders hebben eerst 2 Amerikaanse Cockers gehad, de eerste zwart, de tweede black en tan. Waren geweldige gezinshonden. De derde werd een Engelse Cocker en aan dit ras ben ik helemaal verkocht geraakt. Het was een Blauw schimmel teefje, echt een dame. Ik heb haar 13 jaar geleden gekregen van mijn ouders maar toen ik eenmaal het huis uit ging en een drukke baan kreeg is zij bij mijn ouders blijven wonen. Het kon eigenlijk ook niet anders want ondanks dat ze van mij was, was het mijn moeders schaduw Knipoog Ze heeft niet echt bepaald een hondenleven gehad bij mijn ouders, minstens 1 x per dag naar het bos en altijd mee op vakantie! Wij hebben haar vorig jaar helaas in moeten laten slapen, ze kon niet meer. Wat een gemis is dat, misschien raar om te zeggen maar veel meer als bij de eerste twee..... Nu ruim een jaar later hebben mijn ouders toch weer de stap gewaagd.

gabyfedde schreef:
Ahhhh.... wat een schatje. Kan niet wachten tot wij ook weer pups hebben.
Goed adres! Wij fokken deels met dezelfde lijnen.

Wat ontzettend leuk om te horen! Je hebt ook een prachtige foto van een pup in je profiel staan! Ik ben helemaal weg van de cockers van Marjolein, heerlijke extraverte honden, speels, gezellig en ontzettend lief. Heb al wel gemerkt dat er "" een kop" op Tosca zit, ze is echt de baas in de roedel en zet de andere pups rustig op hun plaats. Toen ik haar de eerste keer zag zat ze gelijk bovenop mijn voeten...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:03

Aaaaaaaaaah Lovers
Wat een cutie pie, ik heb ook een spanieltje, heerlijke beestjes zijn het Lovers