Mijn ouders zijn op dit moment nog op vakantie dus ben ik vandaag zelf maar weer even wezen kijken hoe het met haar gaat. Ze is nu ruim 3 kilo en een echte doerak!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:oeh! wij zijn aan het rondkijken naar precies zo'n cocker qua kleurstelling. bij welke fokker hebben jullie haar vandaan als ik vragen mag?
napoleon schreef:benangelique schreef:oeh! wij zijn aan het rondkijken naar precies zo'n cocker qua kleurstelling. bij welke fokker hebben jullie haar vandaan als ik vragen mag?
Tosca komt bij Fokkerij Gennins vandaan : http://www.gennins.nl Zij fokken maximaal 2 nestjes per jaar en zijn dus geen grootschalige fokkers, het is echt liefdewerk. De pups groeien in huiselijke kring op en zijn verschrikkelijk sociaal. Op dit moment hebben ze geen puppy's meer en ik verwacht dat ze aankomend jaar ook niet nog een nestje krijgen maar je kan zeker een keer contact opnemen met Marjolein. Ze heeft waarschijnlijk wel een contact waar je ook voor een Chocolate-Tan terecht kan
kekaro schreef:wat een leukerd !!
mooie kleur ook zeg !
ik vind het hele leuke honden en mijn man heeft al vaker geroepen dat als er een "klein" hondje in huis zou komen het een cocker mag zijn
heel veel plezier met haar en wel af en toe foto's plaatsen hoor
AstraGirlie schreef:nog een cocker liefhebber erbij !!Is een heel mooi hondje, vooral die kleuren erg geslaagd. Ik ben helemaal verkocht voor dit ras, hun karaktertje, hun lange flapper oren, dat kwispel staartje, ... Veel succes ermee, en geniet ervan nu ze nog zo klein zijn. Groeit als kool.
gabyfedde schreef:Ahhhh.... wat een schatje. Kan niet wachten tot wij ook weer pups hebben.
Goed adres! Wij fokken deels met dezelfde lijnen.