Dank jullie wel allemala voor de complimenten
kekaro schreef:wat een leukerd !!
mooie kleur ook zeg !
ik vind het hele leuke honden en mijn man heeft al vaker geroepen dat als er een "klein" hondje in huis zou komen het een cocker mag zijn

heel veel plezier met haar en wel af en toe foto's plaatsen hoor

Ik ga zeker regelmatig foto's plaatsen. Cockers zijn hele fijne honden, ik ben er mee opgegroeid
Je moet er wel tegen kunnen dat ze een "huis, tuin en keuken" gehoor hebben..... maar ik kan niet anders zeggen dat ze fijne gezinshonden zijn!
AstraGirlie schreef:nog een cocker liefhebber erbij !!

Is een heel mooi hondje, vooral die kleuren erg geslaagd. Ik ben helemaal verkocht voor dit ras, hun karaktertje, hun lange flapper oren, dat kwispel staartje, ... Veel succes ermee, en geniet ervan nu ze nog zo klein zijn. Groeit als kool.
Ik weet niet beter of ik ken mijn hele leven al cockers....
Mijn ouders hebben eerst 2 Amerikaanse Cockers gehad, de eerste zwart, de tweede black en tan. Waren geweldige gezinshonden. De derde werd een Engelse Cocker en aan dit ras ben ik helemaal verkocht geraakt. Het was een Blauw schimmel teefje, echt een dame. Ik heb haar 13 jaar geleden gekregen van mijn ouders maar toen ik eenmaal het huis uit ging en een drukke baan kreeg is zij bij mijn ouders blijven wonen. Het kon eigenlijk ook niet anders want ondanks dat ze van mij was, was het mijn moeders schaduw
Ze heeft niet echt bepaald een hondenleven gehad bij mijn ouders, minstens 1 x per dag naar het bos en altijd mee op vakantie! Wij hebben haar vorig jaar helaas in moeten laten slapen, ze kon niet meer. Wat een gemis is dat, misschien raar om te zeggen maar veel meer als bij de eerste twee..... Nu ruim een jaar later hebben mijn ouders toch weer de stap gewaagd.
gabyfedde schreef:Ahhhh.... wat een schatje. Kan niet wachten tot wij ook weer pups hebben.
Goed adres! Wij fokken deels met dezelfde lijnen.
Wat ontzettend leuk om te horen! Je hebt ook een prachtige foto van een pup in je profiel staan! Ik ben helemaal weg van de cockers van Marjolein, heerlijke extraverte honden, speels, gezellig en ontzettend lief. Heb al wel gemerkt dat er "" een kop" op Tosca zit, ze is echt de baas in de roedel en zet de andere pups rustig op hun plaats. Toen ik haar de eerste keer zag zat ze gelijk bovenop mijn voeten...