Ik ben al een tijdje bezig met mijn 2 van mijn konijnen te koppelen omdat die 2 appart zitten wegens een klein foutje.
Lucky hadden we namelijk bij iemand anders gekocht. Daar zeiden ze dat Lucky een mannetje was en ze was nog zo jong dat je dat niet goed kon zien. Maar die mensen hadden er verstand van dus we vertrouwde ze wel.
Misty is van een maand later en een vrouwtje. We hadden ze dus eigenlijk samen willen hebben zitten, maar omdat we ze in het begin te lang uitelkaar hebben gehouden gaat dat dus niet gemakkelijk. Ondertussen zijn ze beide al bijna 3 jaar.
Ik ben nu een paar maandjes bezig. Eerst door de tralies snuffelen enzo en dat ging goed en toen samen op de trampoline gepakt ( de enige plaats die niet van een van de twee konijnen is zal ik maar zeggen ) en dat ging de eerste keren fout maar nu goed. Ze gingen tegen elkaar liggen enzo. Alleen soms ging Lucky op Misty rijden of andersom?
En gister waren ze weer zo lief dus ik denk laat ik ze maar in de tuin rond lopen. Maar dat is eigenlijk Misty's tuin dus ze rent er meteen als een gek achteraan en mijn vriendin en ik hebben ze maar weer uitelkaar gepakt. Toen zijn we op de grond gaan zitten met de twee konijnen ( in de tuin dus nog ) en toen waren ze ontzettend lief tegen elkaar!
Mijn vraag is nu, gaat het nog lukken om ze bij elkaar te krijgen en zo ja hoe dan??
Alvast bedankt