mijn lieve hond Lex.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eva1993

mijn lieve hond Lex.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 17:32

Hoiii ik verveel me dus stel ik jullie voor aan mijn allerliefste hondje ter wereld =D
LEX !
Naam: Lex.
Geboortedatum: 25-06-06 volgensmij ..
geslacht: Reu
kleur: Wit.
ras: Zwitserse/Canadese witte herder ( Langharig )

Lex heeft al heel wat meegemaakt, hij was nog een pup toen hij voor de eerste keer werd geopereerd aan zijn voorpootjes. Hij had een groeistoornis, om het simpel uitteleggen groeide het ene bot in zijn poot sneller dan de ander, dus hebben ze in het snelgroeiende bot een stuk tussen uit gehaalt om die andere de tijd de geven om te groeien, anders zou het mis gaan! Ze verwachtte dat hij een dwergherder zou worden, helemaaal niks van gemerkt. Lex is zelfs groter dan een gemiddelde herder Haha!
Hier een fotootje van hij in ze roze gipsje:
Afbeelding
het ging steeds beter, we moesten die arme hond optillen om te kunnen laten plassen, hij was net een pasgeboren veulentje met die onhandige pootjes ROFL

Daarna moest hij helaas nog een keer geopereert worden, ondertussen was hij bijna 1.
ging weer allemaal goed, helemaal happy natuurlijk!
hij begon al aardig te groeien, maar toen nog een probleem toen hij 1,5 was.
Lex had een bacteriele ontsteking in zijn rug. hij liep super mank en hij had veel pijn bij het lopen. hij heeft een antibiotica kuur gekregen, en het was weg Haha! Jippie !
maar nu, een paar maanden daarna liep hij WEER mank met zijn rechter achter poot. NU blijkt hij een voetbalknie te hebben ( vocht in de knie ) pijnlijk..
daar wordt hij nu voor behandeld, en het gaat super Haha!

Hij is echt super, hij is heel erg waaks, en zodra hij je mag, dan mag hij je ook echt.
Hij vertrouwt niet snel mensen in zijn huis, en veel zien hem als 'vals'. wat hij absoluut niet is.
hij zou mij nooit wat aandoen, ik kan alles bij hem doen.
hij is gewoon eenkennig Bloos
hij houdt ook niet van kleine kindertjes, maar hij kan over het algemeen wel goed met andere honden opschieten, alleen hij is nogal dominant, daarom kan hij het beste met teefjes omgaan.

Hier nog een paar fotootjes:

Afbeelding
^ hier was hij denk ik bijna 1,5.

Afbeelding
^ Net een wolfje tijdens het maandelijke luchtalarm. ROFL

Afbeelding
^ Wat een mooierd he Haha!

&& DE LAATSTE:

Afbeelding
^ Toen hij nog een pup was. met z'n wollige hoofdje. Bloos

Nou dat was mijn hond! k hoop dat jullie hem leuk vinden:D

Groetjes, Eva Doei, doei