Mijn maltezerpups Dami en Gabbana

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

swiffer

Mijn maltezerpups Dami en Gabbana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 15:45

Even een paar foto'tjes van mijn maltezerpups. Dit zijn Dami van bijna 6 maanden en Gabbana van nu 8,5 maand. (op de foto 7,5 mnd) Wij showen met ze en later is het ook de bedoeling om eens een nestje te fokken. (Het zijn stamboomhondjes, onze kennel is geregistreerd bij de Raad van Beheer en de FCI)

Dami, na zijn showdebuut afgelopen zondag:

Afbeelding

Gabbana een maandje terug:

Afbeelding

Anoniem

Re: Mijn maltezerpups Dami en Gabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:16

Wat een schatjes! Die zien er prachtig verzorgd uit zeg! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:49

Het zij absoluut niet mijn type hondjes, maar ze zien er goed uit en het is altijd leuk om te lezen dat iemand zo professioneel en nauwkeurig bezig is met zijn dieren. Lachen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:54

Omg, die haren in zo'n staartje. Ik vind het werkelijk geen gezicht. Maar inderdaad, wat Wuis hierboven zegt, daar ga ik in mee Lachen

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 21:26

Hihi, tja. Dat is nou eenmaal showtoilet voor maltezers. Het kan of in 1 staartje op het hoofdje, of (nu steeds populairder) in twee knotjes.

Een maltezer heeft nu eenmaal lang haar (tot over de grond) en het haar valt ander voor de oogjes... En showhondjes mag je niet knippen.. Bovendien ik vind ze in showtoilet toch ook echt het allermooiste, maar dat is een kwestie van smaak. De niet-showhondjes hier staan wel kort. Dan hoeven ze niet iedere dag een half uur gekamd te worden en iedere week in bad.