Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haan schreef:Royal Canin valt onder de betere merken en er zit gezien jouw katten meer voeding in dan in de 'gewone' brokjes die jij gaf, anders zaten ze wel meer te zeuren. Mijn katten krijgen ook RC en doen het er al 7 jaar super op. Het is wel wat duurder maar dat heb ik er graag voor over, ik hou zelf ook van lekker eten
Wuis schreef:Misschien is m'n kat daarom ook al wel 18.
daffodil schreef:Wuis schreef:Misschien is m'n kat daarom ook al wel 18.
Ach die van mij is 23 geworden op whiskas....maar ik voer ook liever iets hoogwaardigs maar Elmo weigert iets anders te eten dan die whiskas zakjes en dan oko alleen nog de vissmaak en ook nog alleen de gelei. Heel typisch maar hij heeft t altijd al gedaan, heb van alles geprobeerd want in mijn tijd als dierenartsassistente kon ik dat ook heel makkelijk maar niets blijft binnen of hij eet t gewoon heelmaal niet op. Zelfs vers voer zoals hart laat ie dus gewoon liggen....dus ach ik geef die whiskas maar, Elmo is nu 15 en ik hoop dat ie nog heel lang meegaat!
pinuts schreef:mijn kat is 20 geworden met aldi voer.. Ik weet t niet hoor...
Wuis schreef:Ik wíst dat die opmerking zou komen!Zat er al op te wachten.
En dan zeg ik altijd maar: Je kunt ook 100 worden en je hele leven gerookt hebben als een ketter. Wil nog niet zeggen dat het gezond is.