R.i.p.Allerliefste Roosje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blanket

R.i.p.Allerliefste Roosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 08:52

Woensdag, 28-05-2008 rond half 8.
        R.i.p Roosje. Verdrietig

Zoals altijd had Roosje wat kwaaltjes en was ze zwakjes, dus wij een afspraak gemaakt met de DA.
De heenreis verliep goed, en toen we der aankwamen konden we vrijwel direct worden geholpen.
Roosje had vroeger een hersenbloeding gehad, hiervoor zijn wij niet naar de DA gegaan.
De dierenarts zag al meteen dat ze dat had gehad, maar dit was geen probleem zoals we zelf al wisten.
Maar daar kwamen we ook niet voor, Roosje vertoonde al een tijdje symptonen van Wet Tail, oftewel Nat staart.
Maar dat kon niet want die is voor hamsters..
De DA zei dit ook meteen, zij vond de symptonen er ook op lijken.. maar het was het niet.
We kregen antibiotica toegedient, de DA ging het halen en wij zette Roos rustig terug in het hok.
Toen ze terug kwam lag Roosje op haar zij, ik dacht al meteen "Ze is dood"
Maar ze ademde gelukkig nog, de dierenarts vond dit vreemd maar we moesten toch maar de antibiotica proberen.
Waarschijnlijk was dit alleen van de stress, dus wij weer terug naar huis. Roosje in het hok bij der zusjes.
Ging ze 'slapen' in het huisje, waar ik niet vreemd van opkijk omdat ze het grootste deel van de dag in het huisje zit.
Ik ging steeds kijken en om half 8 zag ik pootjes in de lucht. ik wist direct "Het is gedaan"
Ik riep mijn moeder, en ze bevestigde het, ze is inderdaad dood.
We hebben haar nog even laten liggen en haar toen begraven.
Mijn lieve, kleine en aparte meisje is er niet meer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's: http://www.picturetrail.com/gallery/vie ... 6&offset=0