Stel je voor, je zit op je zondagavond een filmpje te kijken. Helemaal in de film verdiept zie je, uit je ooghoek, ineens een groot, zwart gevaarte langskruipen. Je kijkt terug naar de film, want het dringt niet helemaal tot je door, totdat ineens de letters bij elkaar vallen in je hoofd; 'spin'. Hysterisch gillend sta je op en ren je een half rondje door het huis, na tien minuten krijg je je hersens weer rustig en na nog vijftien minuten roerloos, met grote ogen, bang naar het énorm grote beest gestaard te hebben...
Vul zelf maar in.

Zij vond dat dus zielig, en vind mij een "dierenbeul" (wel tussen aanhalingstekens want ze kent me beter dan dat, haha). Zij vind dat in elk geval echt niet kunnen. Zij zet ze buiten weer uit.
Nu vond ik dat wel een leuk discussiepunt voor Bokt. Wat doen jullie? Vinden jullie ze ook zielig en zetten ze buiten weer uit? Want spinnen zijn immers wel dieren, ze hebben ook gevoel en tsja, zij voelen waarschijnlijk ook pijn. Of pakken jullie ook je schoenmaat boot en geven ze een enkeltje spinnenhemel?
Barst los.