hey,voor onze 8 ezels, zoek ik namen.het liefst een beetje origineel het zijn 8 merrie's 1 bonte, 2 zwarten, de rest gewoon grijs alvast bedankt!
de bonte: vlekje de twee zwarte: becca en... sarah...de rest:1 micky2 donald3 duck4 whoepy5 pluto wat zul je weer veel hebben aan mijn voorstellen
mm.. gewoon wat namen die in me opkomen;dingo, merens, trijntje, cleo, lola, fleur, eefje, cazanHaha.. jaa ze zijn echt van kwaliteit hoor..
Onze ezels heten:-Madeira (Rood schimmel) (Weet niet hoe je het schrijft maar ze is vernoemd naar het eiland in Griekenland, komt ze vandaan)-Kamira (Grijze)-Lisa (Grijze)-Miracle (jaarling witte)-Gerarda (Bonte)-Misty-De Hengst George (Zeg: Sjors)
tweede poging: de bonte:1 AbiDe zwarte: 2 Aminah3: Amma4: Atefeh5: Bunny Face6: Buxa7: Deedee8: Diane
Bailey, Balou, Boaz, Malibu, Freya, Rowan, Luna, Beau, Shira, Chinook, Yentl, Magic, Milo, Angel, Nala, Rovi, Ginger, Lilly, Senna, Disney ...
Ons ezelveulentje van vorig jaar heet Mamaloe, naar de ezel van pipo de clown De merrie heet officieel Tosca, maar ook wel Eva en de hengst Adam