de zaterdag is er op stal bij mijn paard in het bos een katje gedropt, gebeurt er wel vaker is zo een boederij die enkel in de bossen ligt dus heel afgelegen lopen nu een stuk of 10 katten rond allemaal gedumpt daar, stal eigenaar voert ze enz en kunnen op de hooizolder enz slapen, zijn ook allemaal gecastreerd (via een vzw die wilde katten overal komt ophalen en ze erna terug uitzet) dus ze kennen gelukkig niet meer voor nakomelingen zorgen
maar ik heb dat klein katje dus gevonden en kon het moeilijk aan zijn lot overlaten, dus heb het mee naar huis genomen, nu is mijn kat Oliver 3 weken geleden omvergereden en ik wou eerst geen nieuwe kat... maar dit was gewoon toeval, en dit katje had mijn hulp nodig. Het klinkt misschien stom maar ik zie het beetje als een geschenk van Oliver omdat hij wil dat ik gelukkig ben enz...
Want ik zei altijd dat ik effe geen andere kat wilde (was nog tepijnlijk)
Maar nu heb ik dus dit kleintje en hij heeft nog altijd geen naam, ik had eigenlijk het liefst een naam waar een beetje een betekenis achter zit van dat hij gevonden is of verlaten of een geschenk of gewoon een mooie naam die bij hem past
het is een katertje en zal halflange haren krijgen beetje noorse boskat achtig
Had er al een paar gevonden maar kweet niet this nog niet echt van "ja deze naam word het"
- Picasso
- Cicaro
- Luka
- Sam (betekent alleen in het pools) vond het wel toepasselijk omdat hij heel alleen was
- Lupin (betekend wolf )
- Destino (het lot in het spaans en portugees)
welke naam paster goed bij hem? of kennen jullie nog leuke namen voor hem? want vind dat hij nu na 3 dagen wel een mooie naam verdient!