Konijn wordt buurtkonijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Konijn wordt buurtkonijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 20:39

ROFL

Ik had een uurtje geleden ons konijn losgelaten in de tuin, die hermetisch afgezet was aan de rechterkant sinds meerdere ontsnappogingen deze week waarbij het konijn in een doos voor de deur weer werd teruggezet door de buren Haha!.

Nadat ik hem al drie kwartier niet meer had gezien, stond ik net op om bij de linkerbuurvrouw te gaan vragen of hij daar soms was (die vond het wel gezellig als hij daar zat dus was niet erg). Tot de deurbel ging, met de rechterbuurman, dat het konijn gesignaleerd was bij nummer 11. Ware het niet dat wij al jaren een burenvete hebben met nummer 11 en dus al jaren niet meer met die mensen gesproken hadden of ze uberhaubt aangekeken. Maar het konijn moest maar opgehaald worden, rechterbuurman bood heel lief aan mee te gaan voor morele steun ROFL, en Esmee ging op weg. Helaas was het konijn alweer verdwenen bij nummer 11 en bleek weer bij de rechterbuurman te zitten, dus wij weer teruggekacheld, en daar zat hij: midden op het grasveld. (En zie dan ondertussen even voor je dat de nummers 5 t/m 11, dus 4 huizen met het hele gezin over de schutting stonden te schreeuwen waar het konijn was ROFL Huilen van het lachen ) Maar het evil konijn Duivel , liep weer door naar de volgende schutting, waar hij opgevangen werd door het buurmeisje, daar schrok hij zo van dat hij weer terugkwam hollen, recht in mijn handen, nadat ik er met een snoekduik bovenop gedoken was ROFL om hem niet te laten ontsnappen.

Dus toen nog even over alle schuttingen geschreeuwd dat het konijn weer terecht was, buurkindertje uitgenodigd om met het konijn te komen spelen en het secreet zit weer veilig in haar hok Vork

Ze gaven ons al de optie om hem dan maar tot buurtkonijn te dopen, maar helaas hebben ze op nummer 11 een hond die hem zal grijpen. Dus dat gaat mooi niet door Vork
Maar als hij nog een keer ontsnapt weet iedereen in ieder geval van wie hij is ROFL

Evil Tippi Duivel :
Afbeelding

viefdepief

Re: Konijn wordt buurtkonijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:49

Hahaha *LOL*

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:52

Haha, ow, ik word er altijd zo zenuwachtig van als m'n konijnen opeens weg zijn! En krijg ze dan maar weer eens te pakken.. Vork
Gelukkig ontsnappen ze bij ons niet meer uit de tuin. Lachen

Je hebt wel een mooi konijn. Haha!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:54

Haha geweldig. Mijn konijn is er ook zo een. Heeft de hele tuin om doorheen te hupsen maar eens in de zoveel tijd gaat hij op burenvisite. Gelukkig weet heel ons blok waar hij vandaan komt. Maar meestal komt ie uit zichzelf terug als hij honger krijgt Knipoog

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:00

ROFL wat een grapjas die Tippi!!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:07

Haha wat een avontuurlijk konijn! Haha!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:09

Geweldig. Ik heb t ook weleens gehad bij vrienden van ons. En dan snel de honden naar binnen, want het konijn liep los. En dan met 5 man er achteraan en zie haar maar eens te vangen!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:12

Mijn konijn heeft daar inderdaad ook een handje van.
Gelukkig voor jou is hij niet verder gekomen dan het blok bij jou huis en snel weer terecht!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 22:14

Verder kan ook niet omdat de tuinen omgeven zijn door huizen, dus hij moet altijd érgens in de tuin zijn haha *LOL*.
Hij is opzich nog wel redelijk te vangen, maar hij begint wel steeds beter door te krijgen dat ie snel is hahaha Haha!

Meestal wacht ik ook tot ze terugkomt voor eten, maar het was nu al s'avonds dus ik dacht laat ik eens op zoek gaan *LOL*

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:15

Ons konijn liep ook altijd los in de tuin. Onder de heg stond een randje gaas en hij bleef ook gewoon altijd in onze tuin. Nooit problemen mee gehad, tot we een keer een van de buurmeisjes hoorden zeggen: "nonijntje spelen".

Volgens onze buren kwam hij al minstens een half jaar bij hun langs, en gelukkig vonden ze dat wel leuk.