Ik had een uurtje geleden ons konijn losgelaten in de tuin, die hermetisch afgezet was aan de rechterkant sinds meerdere ontsnappogingen deze week waarbij het konijn in een doos voor de deur weer werd teruggezet door de buren

Nadat ik hem al drie kwartier niet meer had gezien, stond ik net op om bij de linkerbuurvrouw te gaan vragen of hij daar soms was (die vond het wel gezellig als hij daar zat dus was niet erg). Tot de deurbel ging, met de rechterbuurman, dat het konijn gesignaleerd was bij nummer 11. Ware het niet dat wij al jaren een burenvete hebben met nummer 11 en dus al jaren niet meer met die mensen gesproken hadden of ze uberhaubt aangekeken. Maar het konijn moest maar opgehaald worden, rechterbuurman bood heel lief aan mee te gaan voor morele steun

Dus toen nog even over alle schuttingen geschreeuwd dat het konijn weer terecht was, buurkindertje uitgenodigd om met het konijn te komen spelen en het secreet zit weer veilig in haar hok

Ze gaven ons al de optie om hem dan maar tot buurtkonijn te dopen, maar helaas hebben ze op nummer 11 een hond die hem zal grijpen. Dus dat gaat mooi niet door

Maar als hij nog een keer ontsnapt weet iedereen in ieder geval van wie hij is

Evil Tippi