Wij zijn 2 stoere caviabroertjes en nu 5 dagen oud!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xdenisex

Wij zijn 2 stoere caviabroertjes en nu 5 dagen oud!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 11:31

Mam, kijk eens hoe goed ik uit die grote bak kan eten Vork !
Afbeelding

Ik ben (tijdelijk) George genoemd. Mijn baasje weet nog geen leuke naam en vind deze naam wel leuk bij mij passen. Ik ben nu al tam, en blijf rustig op schoot knuffelen. Ben ik niet lief??? (en ondeugend Bloos ?? hihi)
Afbeelding

Ik heb nog geen naam. Mijn baasje is goed aan het nadenken want ze zegt dat ze een naam wil die goed bij me past...wat zijn mensen toch gek he! Ik ben een racer en race het hele hok door, jaja met mijn 5 dagen al. Ik heb nog niet zoveel geduld om op schoot te zitten en ga dan naar mijn mamma piepen. Verder ben ik heel lief want toen ik 3 daagjes oud was ging ik al aan de vinger van mijn baasje likken Vingers aflikken , dit heb ik van mijn pappa geerft, lief he!
Mijn baasje zegt dat ik als ik oud genoeg ben, ik misschien wel naar een ander huisje mag. Ze zegt dat ik dit alleen mag als ik daar voor altijd mag blijven en als het hele lieve mensen zijn...
Afbeelding

Afbeelding

Two brothers Cheese! !
Afbeelding

Afbeelding

Met mamma, mamma lijkt bijna net zo groot als ons.. en ze is een beetje vaag. Ons baasje kan niet zo goed foto´s maken omdat wij nooit stil zitten! Lache joh!! Clown Duivel Tong uitsteken
Afbeelding

Bedankt voor het kijken! En tot de volgende keer!

Kims

Re: Wij zijn 2 stoere caviabroertjes en nu 5 dagen oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 13:04

Gave foto's hoor, het zijn echt liefjes! Lovers

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 18:49

Ah zo lief Ach gut hopelijk vind je een goede thuis voor je naamloze caaf!
Ps: wat dacht je van de naam Herbie? Je weet wel dat auto race-kevertje van die films Clown .

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 20:52

Hihihi ik vind dat inderdaad een grappige naam.

We hebben net een naam verzonnen voor beide caafjes. Die zwarte caaf die heet nog steeds George alleen zijn roepnaampje wordt Sjors en die andere heet Baloe. Een vriend van mij wordt altijd zo genoemd en die zat met hem op schoot en toen zei die, je moet m balou noemen hahaha dus ze heten Sjors en Balou.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 00:40

Ah wat zijn ze super schattid Haha! Die 2de foto met George die is echt leuk vooral die blik die je toegeworpen krijgt Clown Huilen van het lachen

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 12:48

Hhihihi grappig he! Ze zijn schatjes! Balou is toch weer veranderd in Ollie en ik denk dat dat het blijft hahahaa, het is ook echt een ollie!!!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 00:27

Wat klein zeg!

Ben gister bij een caviafokstal geweest in Klundert, en daar een caviaatje gehaald, een creme caviaatje, met mooie ouders etc, en daar zaten ook van die pasgeboren caviaatjes. Op zo'n foto lijken ze niet eens zo klein, maar die zijn echt klein! Ik ben verkocht!

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 00:40

aah wat zijn ze schattig Lachen

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 19:55

linchen schreef:
Wat klein zeg!

Ben gister bij een caviafokstal geweest in Klundert, en daar een caviaatje gehaald, een creme caviaatje, met mooie ouders etc, en daar zaten ook van die pasgeboren caviaatjes. Op zo'n foto lijken ze niet eens zo klein, maar die zijn echt klein! Ik ben verkocht!

Ze lijken inderdaad niet zo klein! Maar ze zijn echt heel piep! Ik ben er nog steeds niet over uit welke en of ik er zowiezo wel 1 weg wil doen. Van mezelf moet er eigenlijk wel 1 weg omdat ik een nieuw choco zeugje wil voor de fok..dan heb ik een mooi koppel met mijn beertje!

Lastig lastig lastig....

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:13

Wat een poepies!
Had die 2e kleine Baker genoemd, George en Baker, fouter kan niet! Tong uitsteken Haha!
Maar zie dat je de kleine rakkers al hebt omgedoopt

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 17:04

ahahha ja namen verzinnen is zo moeilijk... Je ziet heel vaak van die chique namen maar die krijg ik niet verzonnen.
Mijn beginnende caviastalletje heet Un Allegra dus dan moet je die naam erachter plakken.. hahhahha en met deze namen is dat echt geen porum haha maaarja... mooiere namen die passen bij de beestjes kan ik echt niet verzinnen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:18

Wat een snoepjes, die Balou/Ollie is ook lieffff, het is dat ik net al een jong mannetje erbij heb, anders had ik over een paar weken door Zoetermeer gereden op zoek naar jouw huis Tong uitsteken

Even offtopic hoor: leuk dat je een caviastalletje wil beginnen, maar let je wel op aan wie je ze geeft of verkoopt? Ik heb mijn 2 stoere mannetjes ook bij fokkers vandaan, daar waren ze allebei 'over', en er hadden zich wel mensen voor die 2 aangediend, maar die wilden ze wsl. gebruiken als slangenvoer, brrr. Daarom neem ik ook altijd beertjes, omdat zeugjes het populairst zijn en de mannetjes nog wel eens in verkeerde handen willen eindigen.

Is het overigens geen idee om voor je echte stalletje de namen constant met een U of een A te laten beginnen? Want overal Un Allegra aan toevoegen lijkt me best gek, hihihi Clown

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 09:59

Ja ik weet dat dat zo is en daarom gaan ze ook alleen maar weg als ik persoonlijk contact heb gehad. De prijzen zijn voor knuffels 10 euro, voor zeugjes en beertje geschikt voor de fok 15 euro. Er zijn niet veel mensen die zo'n duur hapje voor hun slang kopen.

Over de namen met mijn stalnaam ervoor moet ik nog nadenken. Dit is mijn eerste nestje uit een mindere combinatie dus vandaar dat ze een grappige naam krijgen... mijn volgende nestje moet ik eens goed overnadenken... haha!

Jammer dat je net een beertje erbij hebt! Ik had er iemand voor alleen die had t af laten weten.. en ja.. ze zitten mij niet in de weg hihi.
En eerlijk gezegd verkoop ik ze aan iemand van bokt, dan weet ik zeker dat ze goed terecht komen...

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 10:05

ik wil er heel graag weer een hebben, denk alleen dat paps en mams niet weer op een caaf zitten te wachten!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 10:27

Nou probeer het te vragen.. hahahaaha. Als ik een goed gevoel heb bij de mensen wil ik ze ook wel als koppeltje wegdoen. Wil alleen wel weten hoe ze uitgroeien hahaha! Omdat het een kruising was... gewoon nieuwsgierig!