Hier mensen die nog opzoek zijn naar een kat of een hond??!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

renate85

Hier mensen die nog opzoek zijn naar een kat of een hond??!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 11:49

Ach gut

Honderden katten en honden in het Dierenthuis in Aarle-Rixtel dreigen dakloos te worden.

De stichting vangt dieren op die zelfs niet in het asiel terecht kunnen. Maar volgens de gemeente is de opvang niet in overeenstemming met het bestemmingsplan. En dus moet het dicht. Dit zou letterlijk het einde betekenen voor de afgedankte honden en katten.
http://www.hartvannederland.nl/item/900 ... _en_honden

****Ik kon zover niet zien of deze katten nog plaatstbaar zijn, maar misschien is dit iets voor mensen die nog een kat of hond zoeken.... Afgod
Anders weet ik niet hoe het afloopt met al deze dieren Verdrietig
Ik plaatst dit na aanleiding van het topic van storm76, en ik hoop dat er meer mensen op die manier een beestje nog een goed leven willen geven Pling

Edit: Linkje van dierentehuis. http://www.dierenthuis.nl/nl/verhuizing ... rhaal_id=6

Mist

Re: Hier mensen die nog opzoek zijn naar een kat of een hond??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 18:22

Kom op mensen ! dit is een moeilijke tijd voor alle asiels, honden en katten/kittens worden gedumped net voor de vakantie, en de meeste mensen wachten tot na de vakantie met het nemen van een huisdier.

Dus: twijfel niet langer, ga nu ! en zeker als je in de buurt van Aarle-Rixel woont !

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 18:43

Ik geloof niet dat dierenthuis dieren bij mensen plaatst?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 18:47

En het is ook niet de bedoeling om dit hier op beestenboel te plaatsen, en je topic omhoog te schoppen. Ik TeM dan ook even.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:22

Volgens mij wordt het topic niet omhoog geschopt?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:27

Mag je wel een advertentie als dit plaatsen van die mensen?

Daarbij ik zet mijn vraagtekens bij het verhaal. Heb het gister op hart van Nederland gezien en weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Want er zitten twee kanten aan en er liepen echt heel veel dieren rond. Daarbij was er wel een vergunning voor pension maar niet voor katten etc. en daar liepen er veel, heel veel van rond. Tja dan kun je op je vingers natellen dat de gemeente ingrijpt als er klachten komen. Want met zoveel dieren ben je niet meer hobbymatig bezig...

Daarbij alle dierenasiels etc. zitten vol. Of beter gezegt overvol en er komen alleen maar meer bij omdat mensen hun dier gewoon dumpen.
Daarbij kan je beter naar een asiel toe dat wél dieren plaatst dan bovenstaande tehuis. Die wil de dieren zelf houden en een goed thuis geven en niet bij mensen plaatsen (zo kwam het in iedergeval over op het nieuws).

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:41

Op de site staat een petitie, dat is wel het minste wat je kunt doen Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:05

Voor zover ik kan zien is het niet de bedoeling dat die dieren herplaatst worden. Daarbij is er voor herplaatsers een apart sticky op BB.

Gezien bovenstaand en omdat er, zoals terecht opgemerkt is, twee kanten aan dit verhaal zullen zitten, hier een slotje Lachen