Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nanne schreef:Samen is niet alleen.
Je moet alleen wel kijken hoe of wat.. Uit ervaring plaats ik dus niet meer twee vrouwtjes bij elkaar.
Girls will be girls
moonfish13 schreef:ik heb er 1 maar die vliegt los in huis. (nu 3 of 4 denk ik)
en mijn moeder is de gehele dag thuis die werkt niet.
hij heeft daarnaast een speeltuin naast zijn kooi op de vensterbank met uitzicht in de tuin,dat ding is meer dan een halve meter hoog.
hij gaat ook vaak met mij mee naar boven, of gaat ie in de wasbak zitten badderen, of de schillen uit de dunschiller trekken of op mijn moeders pen zitten standaart elke ochtend als ze puzzelt.
zit soms ook gewoon op het gordijntje te kijken naar buiten of op de kraan, in de lamp in de keuken..
hij komt ook regelmatig op tafel zitten en dan gaat ie op je hand zitten en van je vork pikken en over tafel wandelen.
ik had een mega kooi voor hem gekocht, maar toen ik die andere een tijdje erna pakte en op tafel stond ging die gek in zijn oude kooi zitten...(dus helemaal naar de keuken door het kleine deurtje geklommen in zijn kale kooitje en snurken heen..
![]()
deurtje staat de hele dag open kan er in en uit maar zit ook regelmatig gewoon in zijn kooi te suffen, met deze tempratuur ook. de hor zit dicht en hij gaat niet naar de deur. dus hij heeft vrij keus er in of er uit.