Dump-katjes zoeken nieuw tehuis !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Dump-katjes zoeken nieuw tehuis !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 22:16

Bokkers , weten jullie nog een fijn tehuis voor 2 pechvogeltjes toevallig ?

Collega van me met nogal aparte vrienden , was bij die vrienden thuis en hoorde steeds heel zielig gemauw van het balkon af komen.

Hadden ze daar 2 jonge katten waar ze geen zin meer in hadden , beesten kregen eens in de week wat water en af en toe wat etensrestjes , broodmager....collega is woest geworden en heeft die katten met alle toebehoren meegenomen , naar de DA ermee , ontwormt enzo , en nu worden ze gelukkig alweer wat voller. Schijnen simpele zwart-witjes te zijn van ruim een jaar oud. Hij kan er ook niks mee verder en moet ervanaf , wil ze hier al komen dumpen maar ik heb er al 2 die aandacht tekort komen , en nog een zielig aanwaai-zwartje van de buren... daar wordt niemand beter van als ik ze erbij neem en bij hem is het ook niet bepaald ideaal.

Iemand toevallig enig idee wie er nog wel 2 katten kan gebruiken die wel toe zijn aan wat liefde in hun leventje , met alle spulletjes erbij....? Ach gut

Ash_

Re: Dump-katjes zoeken nieuw tehuis !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 22:18

waar zijn de katjes eventueel op te halen.
IK werk in een dierenspeciaal zaak en er zijn vaak vaste klanten die zoeken naar jongen katjes.
Misschien dat ik een briefje in de winkel voor je op kan hangen. Als de katten in de buurt op te halen zijn

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 22:28

In Rozenburg zitten ze nu , op een flatje.

Het zijn geen kittens meer begreep ik , maar ruim een jaar oud.

Mocht je iets weten : graag !!! Ja

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 22:35

Waar ligt rozenburg?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:09

Bij Rotterdam (mijn favo stadje Misselijk)

Ga het even aan mijn collega voorleggen. Hoe zijn ze in de omgang?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 07:57

Als je wil en als ze nog neit weg zijn kan je me een tekst pben die ik dan voor je ophang

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 09:23

Rozenburg ligt idd. vlakbij Rotterdam , bij bvb. Spijkenisse / Hoogvliet , grofweg gezegd.

Ik heb de betreffende collega gevraagd even wat meer info te geven en een foto zou ook wel leuk zijn Knipoog

Foto heeft hij (nog ?) niet , maar het zijn dus zwart-witjes , de ene heeft nog een sproetje op zijn neus. Ze zijn wel een beetje bang van vreemden.

Maar hij heeft ze sinds zondag in huis en wordt er gek van hoeveel ze willen kroelen , dus dat valt allemaal wel mee denk ik dan want al binnen een paar dagen was hij ook geen vreemde meer Haha!

Ze gaan ook netjes op de bak , en eigenlijk vindt hij ze stiekum wel heel erg leuk Knipoog Maar hij heeft er gewoon geen tijd voor , heeft ook geen zin in al dat gekroel (vind je het gek , die beesten zijn dolblij dat ze "gered" zijn natuurlijk Tong uitsteken ) en heeft ook wel wat last van de haren.

Ze hebben een kattenbak erbij , een krabpaal met een huisje , een hangmatje voor de CV , helemaal compleet setje dus. Ze zijn speels en niet zo groot maar hij denkt dat ze toch wel een jaar of max. 2 kunnen zijn.

Klinkt allemaal hartstikke goed eigenlijk , het is dat ik al zo'n setje heb... behalve dat knuffelen dan... ik zou die van mij bijna inruilen Haha!