Kat opgehangen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Manon073

Kat opgehangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 11:44

Kat opgehangen in Grave
Uitgegeven: 15 mei 2008 11:35

AMSTERDAM - Honden en katten zijn hun leven niet meer zeker in het Brabantse Grave. De politie meldt donderdag twee gevallen van 'laffe' dierenmishandeling. Van de dader ontbreekt vooralsnog ieder spoor.

Op de GW Lovendaalsingel troffen drie mannen woensdag een dode kat aan die met de halsband was opgehangen aan een paal van een slagboom.

Agenten brachten het beestje naar de dierenarts. De eigenaar van de witte poes met het zwarte vlekje is nog niet gevonden.

Natuurspons

Een paar dagen eerder vond een vrouw in het park in het Esterveld stukjes natuurspons. Die zijn daar vermoedelijk neergelegd om honden of katten te vergiftigen. Als een dier de spons eet, krijgt het dorst en gaat het veel drinken.

De spons zet vervolgens uit in de maag, waardoor het beestje kan overlijden. De politie waarschuwt dierenbezitters alert te zijn.

(c) Novum

Niet meer normaal toch?!

AaronYve

Re: Kat opgehangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:47

Wat een haters de laaste tijd..
Alleen zieke mensen doen zoiets, want iemand met een gezond verstand zal dit echt niet doen.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 14:04

Vreselijk...

Voor een aantal jaar terug zijn hier ook katten vergiftigd in de buurt.
Onze herdershond, wie altijd los loopt, kwam toen met een kat in de bek, uit de bosjes.
Dus ik schrok me kapot want hij is best fel op katten buiten, terwijl we zelf thuis 4 katten hebben.
Dus ik heb snel me vader gehaald en de kat was al stijf en koud dus onze hond kon 'm nooit dood gebeten hebben. Ik schrok wel zeg...

koda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 18:54

pff ze moeten die daders vinden en dan ook zo'n spons op laten eten.
Kijken of hun dat dan nog een leuk idee vinden grrrr.