Kat vs. Konijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Kat vs. Konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 10:16

Ooooooh my god mensen Stoom uit je oren , heb je je hele leven gedacht dat jij de enige bent, de ware, degene waar ze altijd van zullen houden. Komt er een INDRINGER Hamer

Het ene moment zit hij nog in zijn hok (van waaruit je hem ontzéttend leuk kunt terroriseren, misschien rent hij dan uit zichzelf wel weg, je weet het niet Duivel )
Afbeelding

Máár, het volgende moment is hij ONTSNAPT Go jij! Go jij! (of hebben ze nou zelf zijn hok opengezet Nors opkijken )
Afbeelding

Dus ik denk, mooi, opgeruimd staat netjes.. Dus ik ga even een kijkje nemen, misschien kan ik hem een zetje geven.. De schutting over ofzo Doei, doei
Afbeelding

Tumtiedum Muziek! , maar AAAAAAH Ziek , hij komt op me af Bloos!
Afbeelding

Oke, vrouwtje? Vrouwtje? Dit is niet grappig meer hoor, haal het wég No Cheer
Afbeelding

RENNEN Blauw oog
Afbeelding

Triomfantelijk konijn Knipoog
Afbeelding

Echt hilarisch, zo'n klein konijntje, en die kat is er gewoon BANG van Rolleyes .
Een paar seconden hierna liep ons konijn over naar de buren, wat niet helemaal de bedoeling was, maar de tuin was dus niet echt Tippi-proof Duivel . En toen kwam Tara (de kat) naast me zitten van, ha, vrouwtje ik blijf lekker hier hoor, dump dat stomme konijn maar Knipoog

Flowerbomb

Re: Kat vs. Konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:20

Ja, knijntjes zijn felle beestjes hoor! Pas maar op dat hij je kat niet gaat aanvallen! Knipoog

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:23

Dat zijn leuke foto's!

Leuke kat ook, BK?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 10:24

Jep, daar moet ze voor doorgaan Haha!.

Het konijn doet verder niks hoor, is ontzettend nieuwsgierig, Tara is jaloers dat dat konijn er is en helemaal van de leg Haha!. We mogen eigenlijk ook liever niet bij Tippi in de buurt komen .
Laatst bijgewerkt door Flabbergast op 15-05-08 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:25

Haha, en dit ken ik Tong uitsteken, mijn hond is doodsbang mijn ini-mini konijn.. Tong uitsteken

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:26

Ik zit ook ernstig te denken aan een konijnenaanschaf....

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:26

Geweldig Huilen van het lachen Onze katten waren ook altijd bang voor het konijn. Haha! Haha! Mooie kat trouwens. Lachen Konijntje ziet er ook lief uit. Haha!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:27

ja dit is heel herken baar (mijn kat lijkt heel veel op die van jou!!)
mijn konijn vind m'n kat intressant maar zodra ze naar m'n kat loopt rent me kat weer terug naar binnen Clown
hoezo katten zijn helden op sokken Tong uitsteken
leuk commetaar dat je er bij hebt gezet!!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:28

haha doet me denken aan mijn nijnen en kat! Eerst was de kat er ontzettend bang voor en nu heeft ze er genoeg van en krijgen de nijnen af en toe een tik als ze niet uitkijken....
Leuke fotos, briljant commentaar erbij!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 10:28

Natje93; wat grappig Haha! heb je een foto? Tara is een beetje een foutje, ze zou silver tabby moeten zijn, maar ze heeft wel erg veel bruin haha.

Maanling: nou reken maar op een heel beledigde kat, Tara is tot in het diepst van haar ziel geraakt ROFL.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:33

Ohohoh, dat gaat je heul veul lekkere omkoophapjes kosten voor ze weer is bijgetrokken Knipoog

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:36

hihi zoiets is het hier met mijn chinchilla, in zijn kooi zijn de katten heel dapper, maar zodra het dier los is, en ook van zich af bijt, gaan ze hard op de loop

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:42

TS je hebt een pb Knipoog

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 13:41

Haha, arme poes, je ziet haar gewoon denken *LOL* . Het is wel een mooi getekend konijn, zeg Ja .

Ik had vroeger een Hangoor genaamd Rambo. Die racete altijd als een malloot achter katten aan, daar gingen ze dan met z'n drietjes rondom de salontafel *LOL* . Op een gegeven moment sprongen de katten op het tafeltje, maar daar kwamen ze dan ook niet meer vanaf tot die gevlekte terrorist weer in zijn hok zat *LOL* .

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 13:44

Bij mij is de hond ook bang voor konijn. Konijn heeft namelijk een aantal keren behoorlijke stampsessies in de kooi gedaan steeds als hond binnen kwam.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:30

ROFL ROFL hare majesteit is snel weg zeg hihi. Dat heeft haar weer een jaar van haar leven gekost die sprint Huilen van het lachen. Lig altijd dubbel bij je foto's Tong uitsteken

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:11

hihi heerlijk topic om de dag mee te beginnen. Ja

ja ja konijnen en katten, ik heb er vroeger ook nog mee in een deuk gelegen. Lachen Denk dat mijn huidige kat het mij nooit zou vergeven als ik met zo'n langorige indringer zou aankomen. Nagelbijten / Gniffelen

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:13

Wow, dat konijn lijkt op mijn overleden konijn!!! Alleen had die flaporen, wel erg gave foto's zeg!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:22

hahaha Tong uitsteken mijn kat en konijnen doen precíes hetzelfde als op de foto's xD
ook echt die oren van dat konijn Tong uitsteken
mijn konijnen gaan op mijn kat af als ze in de ren zitten, gewoon nieuwsgierig, en ruiken dan aan em (bijv. aan zn staart) en dan gaat ie er als een mietje vandoor, over het gaas heen xD Naast de konijnenren voelt ie zich veiliger, dan gaat ie uitdagen zodra de konijnen bij het gaas komen Tong uitsteken moet dan alleen wel uitkijken, want hij wil dan wel eens zn nageltjes gebruiken Clown soms gaat mijn kat ook eventjes aan konijn ruiken of tikje geven, maar dan gaat ie snel weg voordat de monsters in beweging komen Huilen van het lachen
maar toch gaat ie altijd de uitdaging weer aan, en soms blijft ie zelfs rustig zitten als de konijnen aan em zitten, maar dan zie je em denken: wat zit je nou aan me?! Boos!
zou zo leuk zijn als ze allebei gewoon vriendjes zouden zijn Tong uitsteken Haha!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 14:58

Doet me herinneren aan mijn vorige konijn. Die hield alle katten van de stoep. Cool

Leuke foto's, mooie diertjes ook !

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:27

hihi wat een schijterd is tara! maar leuke fotos en je commetaar erbij is geweldig *LOL*

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 16:13

Omppfff Nagelbijten / Gniffelen *LOL*
Moest toch even lachen om de 5de foto Bloos
Die kop van die kat en die tekst erbij dan ROFL

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:12

Haha schattig die zo saampjes