Ambertjoz:ik snap je helemaal,ik heb zelf nu konijnen en knip voor geen goud de nageltjes(of tandjes,want bij een van mijn nijntjes moet dat)ik kan ze bij de dierenwinkel heel vakkundig en goed laten knippen,kosteloos,ik kom er regelmatig en de eigenaren zeggen altijd dat ik ze maar mee moet brengen,moet er iets te knippen vallen,misschien een tip voor jou,want voor zo'n dierenwinkel is dat maar een hele kleine moeite.Ik zie wel eens van die speciale schaartjes hangen,maar begin er zelf toch echt niet aan.Over het in de zon zetten,wist ik wel,alleen mijn oppas dacht het heel goed te doen,zet de beestjes buiten,gaat boodschappen doen,komt amper anderhalf uur later terug,lagen ze dood,heel zielig naast elkaar in hun holletje(zo'n rolletje boomstammetjes)met alleen de krullenkontjes buitenboord.Echt supersneu,ze waren van de kindjes en we hebben dus even met zijn allen staan te bleren op de plaats,netjes begraven in de tuin,met gedenktekentje erop.In ieder geval nog superveel plezier met je diertjes en de volgende keer als je in de dierenwinkel komt,zou ik het gewoon even vragen of zij niet even de nageltjes willen knippen,groetjes Linda