Ja ja ik heb er zin in. Ik krijg woensdag mijn 2 kittens. Zit al een tijdje met smart te wachten.
Ik krijg 2 dames uit het zelfde nest. Het huis is al klaar gemaakt voor deze 2 donderstenen. Zoon in een flat en er komt een kattenren op het balkon. Alleen dat moet nog even gemaakt worden. Ik wil mijn katten niet los hebben lopen dus vandaar.
We hebben hier in de flat al meerdere katten lopen en ik wil niet dat die van mij overlast gaan bezorgen net als de rest.
Nu zoek ik alleen nog voor een kitten een naam. Ik zelf ben helemaal gek van de naam Izzy. Maar de andere kat kan natuurlijk niet naamloos blijven. Dus wie een suggestie heeft is welkom.
Foto's heb ik even niet op de laptop staan. Maar zodra ze hier zijn ga ik er wel wat opzetten.
Oja het zijn huis,tuin en keuken kittens, waarvan de moeder direct word gesterreliseerd nadat ze allemaal weg zijn. Moeder kat was uitgebroken en kwam na een nacht pas terug. In die nacht was het raak.
Heb bewust voor jonge katten geozen omdat ik ze dus niet los buiten wil hebben. Als ik een asielkat neem die dit zijn hele leven wel gewend was werd hij hier stok ongelukkig.
Dus mensen namen?????