schapenscheerapperaat huren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

schapenscheerapperaat huren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 11:46

Ik heb al gegoogled en op marktplaats gekeken, maar niks gevonden en ik vroeg me af of je een schapenscheerapperaat ook kunt huren? Wij hebben tot nu toe ieder jaar onze schapen geschoren met een runderscheerapparaat. Maar 1 van onze schapen heeft écht een ontiegelijk dikke (en vette) vacht en de messen van dat runderscheerapparaat zijn daar eigenlijk te fijn voor.

Alvast bedankt Knipoog

Pluttersput

Re: schapenscheerapperaat huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:50

Ik denk dat je die best ergens kan huren, niet? Ik weet iig dat
op marktplaats ook iemand zich aanbied om schapen te scheren, misschien zoiets dan?
Wij hebben gelukkig kennissen met een scheerapparaat, dus die kunnen we lenen. Veel succes met zoeken!
Groetjes, mij

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 11:51

ja, daar kwam ik wel op uit, mensen die scheren, maar dat kan m'n vader best zelf doen dus dat vind ik dan ook weer zoiets.

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:57

Afhankelijk van het scheerapparaat kunnen ook nog wel eens de kop of de mesjes verwisseld worden (bij kopen eigelijk). Als ik jou was zou ik gewoon iemand vragen met schapen of je hun apparaat voor een x- bedrag kan lenen - dat is waarschijnlijk de snelste weg. Succes!!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 12:00

owwh... wat ben ik stom zeg!... dat ik dáar nog niet aan gedacht hebt, natuurlijk! Wij kennen genoeg van die 'grote schapenboeren' zeg maar, die zullen vást wel zo'n apparaat hebben die we vast wel voor een bepaald bedrag mogen gebruiken denk ik. Dankjewel!