Onze drie poezen gedragen zich alledie ineens raar!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Zsazsa_

Onze drie poezen gedragen zich alledie ineens raar!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 20:56

hallo,

Wij hebben 3 poezen. allemaal britse korthaars, van 2, 5 en 13. En sinds een aantal dagen gedragen zij zich allemaal vreemd, De 5 jarige is altijd schuw geweest, en nu ging ze ineens voor onze voeten op de mat zitten plassen, terwijl ze normaal niet tussen mensen gaat zitten. Ze ging dus voor de t.v zitten plassen. de 2 jarige bijt en slaat alles kort en klein. Is een heel erg dominant beestje, maar nu dus richting de onhandelbaarheid. de 13 jarig vind het leuk om de andere 2 te gaan koeieren, normaal doet ze helemaal niks met ze, behalve ooit spelen. de 2 jarig speelt altijd alleen. en de 5 jarig is meestal buiten op jacht naar dingen. Ze kunnen naar buiten wanneer ze willen, eten wanneer ze willen, de kattenbakken zijn altijd schoon.

Mijn moeder heeft nu dus altijd een plantenspuit bij de hand, en speelt nu agentje..
Komt het door het weer? Heeft er iemand ook katten die ineens raar doen?

Anoniem

Re: Onze drie poezen gedragen zich alledie ineens raar!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 20:57

Volgens mij idd door het weer. Was bij een vriendin van me, en die kat kwam constant lopen en rennen etc. , steeds rondjes lopen. Zou niet weten het anders is.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:14

Heel apart!

Die van ons doen niets anders als anders : eten/drinken, slapen, naar de kattenbak en alles weer overnieuw.
Nieuw is wel het balkon op sluipen, maar na een zuchtje wind weer naar binnen schieten. En dan beginnen ze weer met eten etc. etc.

Geen idee wat het kan zijn. Is er misschien 1 ziek, zodat ze een beetje van streek zijn met z'n allen?
Juist met dit warme weer zouden ze geen gekkigheid moeten doen, eerder rustig aan. Bij ons worden ze pas gek als er onweer op komst is...
Zit er denk ik nu niet in. Knipoog

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:17

Die 2 van mij hebben ook de kolder in hun kop. De oudere vliegt regelmatig uit het niets door de kamer. En de jonge (is/was ook veel schuwer) gedraagt zich als een krolse poes Haha! Terwijl het toch echt een kater is en hij z'n ballen ook kwijt is.

Ik wijt het ook maar aan het weer...

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 14:00

Die twee van mij liggen alleen maar te slapen met deze hitte.
Af en toe gaan ze eten, drinken en op de bak, en dan weer hup.. slapen!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 21:45

die van ons liggen juist met slecht weer te lamballen, maar ze vertonen nu echt raar gedrag, met de 5 jarige gaan we even naar de dierenarts om te controleren op blaasgruis, op aanwijzing van een mederbokker Knipoog

ze doen het nog steeds. de 2 jarige was vandaag de gordijnen aan vermoorden, en blazen en grommer ertegen, alsof de gordijnen haar aanvallen Verdrietig