Voor onze verjaardag krijgen we ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

colinneke

Voor onze verjaardag krijgen we ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 20:24

een eigen itptopic op Bokt Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Eerst even voorstellen:

Ikke is Tazz
Afbeelding

Ik ben een echt fotomodel. Als mijn baasjes de camera maar pakken dan ga ik al mooi zitten. Ook kan ik kusjes geven. Nouja kusjes;mijn baasje maakt een kusgeluidje en ik geef een loeiharde kop tegen der mond. Ik doet dit alleen bij mijn vrouwtjes. De papa van de vrouwtjes heeft pech, die krijgt niks Duivel .

Ik ben Pief
Afbeelding

Een hele stoere jongen Schijnheilig Verder vind ik het leuk om op schoot te komen liggen en ik kan heeeeeel goed sproeien tegen de bosjes. Eerst dachten de baasjes dat ik een meisje was, maar toen kreeg opeens Haha! balletjes.

Ik ben Jella
Afbeelding

Ik kan heel hard rennen en hard miauwen. Ik ben heel graag buiten in onze kattenren maar ik lig ook heel graag binnen op tafel of op de vensterbank te slapen. Ik vind het echt niet leuk om op de foto te gaan, doe dan altijd mijn oortjes naar achter plat in mijn nek.

En als laatste Teiger
Afbeelding

Ik ben de grootste vreetzak van de vier. Ik weet precies wanneer het etenstijd is, dan kom ik naast je staan en de hele tijd zielig aankijken. Ook ik kan iets heeel goed: snurken Clown .

Wij zijn vandaag 6 jaar geworden.
Ze zijn bij ons geboren, de precieze geboortedatum weet ik niet want mama had ze goed verstopt. Op deze datum hebben we ze gevonden dus we houden deze datum als geboortedatum aan.

Dankje wel voor het kijken. Doei, doei Doei! Doei, doei

Miesjex

Re: Voor onze verjaardag krijgen we ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 10:57

Lief! (L)

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 16:04

Aahhww wat een leuke kattteenn Haha!
Whaha loeiharde kop tegen je mond xD
Wat een leukerdjes Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 16:17

Ik dacht al wat lijken ze op elkaar, allemaal een beetje dezelfde uitdrukking en hetzelfde firguur, maar dat kan dus wel kloppen *LOL* . Alleen Pief lijkt een beetje slanker, of niet? Geen wonder dat je dan aan een dametje denkt ipv een heertje Haha! . Wat leuk zeg, dat ze allevier bij jullie (jou) gebleven zijn.

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 16:54

Pief is de magerste ja. In de zomer valt hij altijd een beetje af. Ik zal ook een fototje van de mama plaatsen. Zij is jammer genoeg doodgereden.
Afbeelding

Een foto van de papa hebben we niet. Als het degene is die wij denken dan was het een pikzwarte kater.