Nou zijn wij bezig met een rechtzaak tegen die mensen van die honden want ze staan al langer bekend om dat ze kleine hondjes pakken. En we hebben min 1 getuige die alles gezien heeft en nog getuigen die zeggen dat ze weten dat ze kleine hondjes grijpen (helaas wist ik dit dus niet van te voren).
Nou is mijn vriend nu in gesprek met de rechter en hij zegt dat alles lukt dat we dan de DA rekeningen vergoed moeten krijgen en de kosten van de hond (dus de waarde van zo'n hond) of een nieuwe hond maar daar zijn we nog niet aan toe. Als het lukt dan gaat ie vanavond eerst naar die mensen toe om te vertellen dat we die kosten terug willen hebben (wat hierboven dus allemaal staat) en willen ze dat niet dan maken we er een rechtzaak over. Ik denk zelf dat ze het niet willen want ze wilde ook eerst niet aan de operatie mee betalen dat we dat vertelde (later zeiden ze weer 50/50 omdat mijn hond los liep

Maar nou wil ik dus weten of er mensen zijn die er ervaring mee hebben en hoe hun dat gedaan hebben en wat er van gekomen is (wat er dus uiteindelijk gebeurd is?).