Kat kwijt (omgeving Leiden)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Kat kwijt (omgeving Leiden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 13:36

De poes van mijn ouders is sinds zondag vermist.
Ze is niet het type om weg te lopen; ze komt altijd netjes dezelfde dag weer thuis.
Ik maak me daarom flink zorgen. Ik ben bang dat ze in een schuur of garage vastzit en mensen dat niet merken omdat ze op vakantie zijn. (Alles hier in de buurt gecheckt...)
Het zou ook goed kunnen dat ze in een auto is gesprongen en per ongeluk is meegereden. Ze is dan misschien niet meer in de directe omgeving (dan zou ze wel terugkomen). Ik ben bang dat ze verdwaald is.
Overal gezocht, schuurtjes ed gecheckt, folders uitgedeeld, dierenambulance gebeld, dierenasiel gebeld, enz.
Ik ben van plan om in het plaatselijke weekblaadje te adverteren. Heeft er iemand nog meer ideeen?
De andere katten blijven wel vaker weg maar dit is echt ongebruikelijk...

Tekst folder:
Onze poes Sientje is sinds zondag 4 mei niet meer thuis gekomen. Sientje is een gesteriliseerde niet zo grote poes van bijna 2 jaar, die meestal met miauwen antwoordt als we haar roepen. Op de plek waar haar navel zit is een klein plukje witte vacht te zien, verder is hij helemaal zwart. U zou ons een groot plezier doen door even in uw schuur en/of garage te kijken of Sientje daar misschien opgesloten zit. Hebt U Sientje gezien of heeft u andere informatie, wilt u dan bellen naar *telefoonnummer* + adres ed (weet niet of dat hier mag).

Iemand nog ideeen?

(En voor de mensen omgeving Leiden: willen jullie ook een oogje in het zeil houden?)

Rebel_Jits

Re: Kat kwijt (omgeving Leiden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 14:33

Katten verdwalen niet zo snel, zeker niet als ze naar hun huis moeten lopen. Er zijn gevallen bekend dat ze wel 200 km lopen naar hun (oude) huis.

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:23

Als ze gevonden is kan het goed zijn dat ze in aangegeven bij Amivedi. Je kan op www.amivedi.nl ook zoeken in de database of ze daar toevallig in staat.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:37

wilde net zeggen Knipoog meld het bij amivedi (overgens is dat nummer te verkrijgen bij de dierenambulance omgeving leiden , zelf toen ik daar zat, zag ik hem al) Verder wil ik wel graag een foto van de kat zien (mits je die hebt). Gezien ik erg veel in leiden ben en zelf in een naast gelegen dorp woon.

Is de kat eigenlijk gechipt ?

Uit welke streek in leiden is de kat vermist ? Gezien leiden erg groot is.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:37

[LZP] > [BB]

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 22:25

Ik weet dat ik een poos niets heb laten horen, wel een hoop dingen gedaan om haar te vinden, dit schoot er bij in.
Maar: ZE IS TERUG!!

Ik weet niet hoe het kan, had om eerlijk te zijn de hoop al bijna opgegeven... Maar ik werd gebeld door oa de buurvrouw, en ze zat weer in de tuin. Ik denk dat ze toch ingesloten is geweest, in het weekend komen er veel mensen terug van vakantie.

Iedereen bedankt voor het meedenken, ik ben weer helemaal happy! Lachen