Onze 1 jarige poes Tikus was vamiddag lekker aan het buitenspelen ( we wonen op een boerderij) en zou normaal tegen half 5 weer binnenkomen in verband met dat ze dan altijd haar eten krijgt.
Maar... om half 5 geen Tikus.
Geen probleem, met dat mooie weer zou ze waarschijnlijk een half uurtje later wel op komen dagen.
Niet dus.. toen ik terug kwam van Squashen ( toen was het half 10 sávonds) nog steeds geen poes te bekennnen volgens mijn ouders die continue aan het zoeken zijn geweest.
We zijn werkelijk alles afgeweest, alle buren langs, schuren ingekeken en zelf met 2 man het bos een eind verderop ingegaan. Maar Tikus is dus spoorloos verdwenen.
Dit is absoluut niets voor haar, ze komt ALTIJD als je roept, en zou zeker na zoveel uur ( ze is nu dus al ruim 10 uur spoorloos) binnen willen komen om wat te eten.
ivm dat het nogal een aanhankelijk ding is ( lees: ze stort zich gewoon stug voor je op de grond als ze geaait wenst te worden, ook als er een grote groep fietsers aankomt midden op de weg

Ze is in ieder geval niet doodgereden door een auto, daar zijn we 100% zeker van, maar ja.. WAAR is ze dan?
Morgenochtend nog een keer zoeken, en anders alle asiels in de buurt opbellen ivm dat ze een chip heeft.
Mijn Tiekje.. waar hang je nu toch uit?