Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Antheman schreef:Ben net terug van mijn eerste (korte) vakantie met mijn hond.
ik kampeer altijd. Het is heel goed gegaan. De hond mocht ook gewoon loslopen.
Over 1 week gaan hubbie, de hond en ik naar de Ardennen. We gaan vlotten bouwen met de hond en er daarna op zitten en het water af. Dit is een speciale hondenvakantie.
joozz schreef:Vorige zomer zijn wij voor het eerst met onze hond op vakantie gegaan, naar Landal in Zuid Limburg. Was erg goed bevallen. Dus wil dit jaar wel weer weg met hondje.
Heeft iemand ervaring of leuke/nuttige tips?? Heb eigenlijk nog helemaal geen idee waar we heen willen.
suus_Mette schreef:Wij gingen ook altijd met onze hond op vakantie (kan helaas niet meer omdat hij dan ingeënt moet worden, maar dat kan niet omdat hij epilepsie heeft). Aan je foto te zien is het niet zo'n groot hondje (altijd handig) Maar tips, ehm.. Neem zijn eigen voer mee, ook als je in nederland blijft omdat je misschien daar dat voer niet kan kopen en hij het andere niet wil eten...
Verder, als je een lange reis maakt met de auto, leg zijn/haar waterbak bovenin de kofferbak zodat je hem/haar tussendoor ook wat te drinken kan geven. Stop als je lang rijd ook af en toe zodat je je hondje even naar buiten kan laten om even te lopen.
Verder heb ik niet echt tips...
iig veel plezier als je je hondje meeneemt
Meissie17 schreef:Wij gingen ook altijd met ons 2 hondjes op vakantie. Wij lieten ze niet alleen, of dumpte ze in een pension.
MissYvette4u schreef:Wij zijn al een stuk of 4 keer naar hotel De Zeeuwse Stromen in Renesse geweest met onze hond.
Het hotel ligt pal onderaan een duin en de hond mag overal in het hotel komen.
5 minuutjes duin oversteken en je hond kan lekker over het strand of in de zee rennen![]()
In het hoogseizoen is het overdag niet toegestaan om je hond los op het strand te laten.
Je kunt in de omgeving (duinen etc) urenlang wandelen.