Ongeveer 3 minuten later kwamen mijn ouders thuis en mijn vader wilde het balkondeur dicht doen dus ging kijken of feye op het balkon was. Daar was ze niet dus gingen kijken of ze in de woonkamer was. Nergens was feye te vinden, niet in de slaapkamer, in de meterkast, voorraadkast, onder de keuken, niet in de kattenbak(daar valt ze nog wel eens in slaap), niet in de douche. Helemaal nergens een kat te bekennen.
Zeg tegen mijn moeder nouja ik ga wel even met de honden buiten kijken of ze daar is (ze is helemaal waus van de honden). Nou zegt me vader als jij nu de riemen om doet ga ik vast kijken. En ja hoor daar zat ze weggekropen in een hoekje

Arme kat is dus van 3 hoog naar beneden gevallen. Voor ik heel bokt over me heen krijg, die kieren waar ze door ZOU kunnen hadden we helemaal afgezet. Waarschijnlijk is ze dus eens op de reling gaan kijken en zo haar evenwicht verloren. Terwijl ze in die tijd dat we hier wonen(ruim een jaar) nog nooit de reling had geprobeerd.
[BB-ITP] Feye (kat) kaal daar gingen haar mooie haren (dit is de kat waar het om betreft, voor de mensen die de haar niet kennen)