ahhh, mijn kat van 3 hoog naar beneden gevallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

ahhh, mijn kat van 3 hoog naar beneden gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 23:23

Een goed uurtje terug ging mijn vader even weg om mijn moeder te halen. Ik ging even naar de woonkamer (zat in mijn kamer een boekje te lezen) en zag mijn katje nog vrolijk rond hobbelen met haar laarsjes (ja die opgeschoren kat was het). Even later ging ik weer verder in mijn boek. De balkondeur stond open gezien het lekker weer is/was. Onze feye is echt een balkon kat zodra het kan.

Ongeveer 3 minuten later kwamen mijn ouders thuis en mijn vader wilde het balkondeur dicht doen dus ging kijken of feye op het balkon was. Daar was ze niet dus gingen kijken of ze in de woonkamer was. Nergens was feye te vinden, niet in de slaapkamer, in de meterkast, voorraadkast, onder de keuken, niet in de kattenbak(daar valt ze nog wel eens in slaap), niet in de douche. Helemaal nergens een kat te bekennen.

Zeg tegen mijn moeder nouja ik ga wel even met de honden buiten kijken of ze daar is (ze is helemaal waus van de honden). Nou zegt me vader als jij nu de riemen om doet ga ik vast kijken. En ja hoor daar zat ze weggekropen in een hoekje Ach gut

Arme kat is dus van 3 hoog naar beneden gevallen. Voor ik heel bokt over me heen krijg, die kieren waar ze door ZOU kunnen hadden we helemaal afgezet. Waarschijnlijk is ze dus eens op de reling gaan kijken en zo haar evenwicht verloren. Terwijl ze in die tijd dat we hier wonen(ruim een jaar) nog nooit de reling had geprobeerd.

[BB-ITP] Feye (kat) kaal daar gingen haar mooie haren (dit is de kat waar het om betreft, voor de mensen die de haar niet kennen)

Liezel1

Re: ahhh, mijn kat van 3 hoog naar beneden gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 23:24

arme poekie...
ik zou die reling nog maar eens even onder de loep nemen.... desnoods afzetten met gaas of iets...

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 23:26

Ze heeft er toch niets aan overgehouden?
En idd, toch maar effe dat balkon controleren.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 23:27

Het gaat om de boven reling en die is niet af te zetten met gaas Knipoog De rest van de hoekjes waren allemaal al afgezet omdat we niet willen dat ons katje naar beneden zou vallen.

Ze heeft er helemaal niks aan overgehouden. Ze voelde zich eerder ''stoer'' tegen over de honden. Heel triomfantelijk het huis door lopen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 23:32

pff... dat is even schrikken zeg! ik was bang te lezen dat je het beest had moeten laten inslapen.. goddank is dat niet het geval dus!... toch wat meer in het oog houden? en niet meer de balkondeur open als er niet iemand op dat balkon zit ofzo? voordat je dus inderdaad naar de DA kunt voor een spuitje! heeft ze trouwens al wat meer haar?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:38

aaah arme faye.. gelukkig is het goed afgelopen!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 17:28

Whahaha ik heb even zijn foto's gekeken maar misschien is het een kamikaze kat geworden, nu hij er zo bij moet lopen Haha! *LOL* sorry haha, maar moest wel erg lachen om zijn foto's.
Maargoed dat hij goed terecht gekomen is! En dat hij ook gewoon beneden is blijven zitten.
Wij wonen op de 2de verdieping en onze katten gaan ook op het balkon, maar hebben ook de reling nog niet uitgevonden, hoop dat dat zo blijft.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 18:12

Vandaag heb ik de hele dag op het balkon gezeten, en de kat bleef veilig binnen. Ik denk dat ze voorlopig het balkon wel laat voor wat het is!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:15

Toch zou ik zeker het balkon afzetten, je kan altijd een stuk gaas erop zetten, paar spijlen in de hoeken en in het midden , en daaraan het gaas.

Gelukkig mankeerde ze dit keer niets.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:17

Wat naar zeg. Van zichzelf zouden katten niet snel van het balkon af springen. Kan ze niet ergens van geschrokken zijn ofzo waardoor ze schrok-evenwicht verloor- en gevallen is? Of staat er iets in de buurt van het balkon waar ze naar toe kan springen en dat mis is gegaan?

Heb je haar wel helemaal na laten checken is niet niets als ze zo'n smak maken.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 18:34

Oew das schrikken zeg! Gelukkig is ze in orde. Katten kunnen best wat hebben. Ik denk dat ze in het vervolg wel wat beter oplet Tong uitsteken
Onze kat is ook eens gevallen, maar dat was maar zo'n 3 meter hoog. Toen was het wel nog een kitten Nagelbijten / Gniffelen Echt heel zielig, hij liep op de vensterbank buiten het raam, en toen gleed ie uit, en hing nog even aan zn voorpootjes eraan, heel zielig 'mauw, mauw' roepen. M'n zusje erheen gerend, maar voordat ze daar was viel ie al.. Hij was ook in orde gelukkig Haha! Hij blijft er gewoon lopen, maar is nu wel voorzichtiger Lachen

92smartie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 12:09

Zo hee, ik dacht eerst van, die is helemaal geplet, en als je over de reling zou kijken dat je een platte poes zag.. Boos!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 11:12

nee gelukkig niet, maar ze gaat nu absolute niet meer zonder toezicht op het balkon wij niet op het balkon deur dicht.

Zo een val wens je geen enkel dier toe.