Hielp net even mee met een vriendin haar scooter uit m'n schuur halen. Zie ik opeens dat het deurtje op de grond staat en er geen konijn in zit. Ik tik op het raam en vraag waar het konijn is gebleven, zegt mijn moeder; Hij moet ik het hok zitten hoor. Komt ze even later naar buiten, en weg is het konijn. Hij is gestolen.. wie doet er nou zoiets?
Weet je zeker dat hij gestolen is, en zit ie niet ergens achter iets verstopt .. Heb je al goed gezocht? En als tie gestolen is zou er een deur ofzo open geweest moeten zijn waardoor de 'dief' doorheen is gelopen ..
Hij is niet ontsnapt ten eerst kan het niet en ten 2de alstie zou zijn onsnapt dan zou het deurtje wel gewoon op de grond zijn gevallen en dus raar liggen, nu stond het deurtje gewoon tegen de paal aan van het konijnenhok.
En ja we hebben goed gezocht, met voer gerammeld etc. Maar we hebben hem niet gevonden
Ik weet het niet, wij hebben hem overgenomen van m'n moeders vriendin. Maarja ik heb geen idee eigelijk, vind het gewoon triest.. waarom een konijn stelen?
lopen er geen honden los in de buurt? Al mijn voorgaande konijntjes zijn uit hun hok gejat en geconsumeerd door rothonden! Ook op de raarste manieren..
hmm vroeger zijn er bij ons in de buurt ook een keer konijnen gejat. Dat was niet echt goed afgelopen. Hoop dat die van jullie weer snel terecht komt! succes!
dwergkonijnen smaken niet erg lekker heb ik me laten vertellen, maar wel vreemd ja, heeft niemand vergeten na het voeren deurtje er terug in te zetten en is het konijn toen ontsnapt?
Een konijn van ons was overgenomen door een vriend van mn neef (jaja, snap je het?) voor zn kinderen. Konijn is ook gestolen, en helaas was dat in een 'buitenlanders buurt', dus ik weet al wat ze met dat konijn hebben gedaan.. Mja, heel jammer, maar er is niks aan te doen. Heel veel sterkte ermee! Je konijn heeft in iedergeval een fijn leven gehad.
Het konijn van een vroegere vriendin van mij is een keer vlák voor kerst gestolen, de avond ervoor volgens mij... Hoe het verder is gegaaan kan je denk ik wel raden
ik vind het beetje vreemd, wie gaat er in godsnaam een konijn stelen?! Was het een duur ras konijn dan ofzo?
Iemand die zin heeft in een barbeque?
Maar even serieus. Ik heb zelf ook 6 konijnen.. Heb gelukkig nog nooit zoiets mee gemaakt. Ken je mensen die interesse hebben/hadden in je konijn? Heeft je buurmeisje of jongen hem niet gepakt om mee te spelen? Zit hij niet in je kamer oid en was je hem vergeten?
Misschien (bedenk ik me nu pas) heb jij (of je moeder ofzo) het deurtje gewoon open laten staan! en is je konijn er gewoon uitgesprongen! Ga zoeken bij dingen die hij/zij lekker vind (bepaalde plantjes) Mijn konijn is een keer door de bodem heen gezakt van haar hok (middenin de nacht) en we hebben haar toen weer gevonden terwijl ze aan het eten was En idd de dierenambulance bellen & op straat rondvragen! evt. nog briefjes ophangen & heel belangrijk: NIET OPGEVEN!!!!! Je vind je konijntje (als hij ontsnapt is) vast wel weer terug
Nee, deurtje heb ik absoluut niet open laten staan!! Heb hem daarvoor eten gegeven en ik had nog ruzie met het slot!! Maar ik heb hem absoluut dicht gedaan, maar ik weet het niet hoor.. we hebben echt al gezocht Volgens mij istie echt weg