aaaaah ik vind dat altijd zo'n leuk gezicht!!! Ik heb ze zelf nog niet gezien!! Ik heb ooit 1 keer gezien dat een eendje door een vis naar beneden werd getrokken... sinds dien vind ik het ook altijd wel zielig als ze zonder hun moeder zwemmen dan sta ik aan de zijkant te roepen dat ze terug moeten naar mama hahaha
heb het 1 keer meegemaakt, 2 jongen alleen moeders nergens te bekennen. Vriendin en ik op flinke afstand kijken en wachten tot moeders terug kwam. denk dat ik er wel 2 uur heb gezeten, en zo vlak voor je ogen hap slik weg, 1 jong foetsie door een snoek, die andere hebben we er dus direkt uit gevist.
Nee, het ging erom dat snoeken, reigers en andere vissen in de sloot de jonkies vaak opeten. Maar deze leven gelukkig nog, heb het hele kluppie laatst nog gezien!
ja hier in de buurt zit er 1 met 11 jongen en die heeft al 2 weken 11 kids... kben benieuwd... wel een top moeder dan! of een snoekloze sloot... ik heb het idd ook een x gezien op een boeren slootje.. plop eendje weg!! echt zoooo zielig!!! maarja... niets aan te doen.. snoeken moeten ook eenden uhh...eten..